Přejít na obsah

Motor 1.8 20V


160 témat v tomto fóru

  1. motor plný oleje??

    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  2. VAG 17916

    • 3 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,5k zobrazení
  3. palivový filtr 1.8 20V

    • 8 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  4. octavia 1.8 startér

    • 6 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  5. Palivové čerpadlo.

    • 4 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,1k zobrazení
  6. Páta rychlost netáhne!!!

    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  7. 1.8 20V AGN

    • 8 odpovědí
    • 11,3k zobrazení
  8. teplota kapaliny

    • 15 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  9. Váha vzduchu

    • 1 odpověď
    • 2,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
  10. Zdechání O1 92kw

    • 4 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4,7k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 13,8k zobrazení
  11. EK s vysokymi hodnotami

    • 4 odpovědi
    • 2,4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den,mám Fabii combi 1,4tdi 2005 59kw. Potřebuji vyměnit nefunkční řídící jednotku, čeká mne technická. Sehnala jsem jen 55kw, jinak vše stejné.  Bude to fungovat? Díky za odpovědi.
    • Test ojeté Škody Octavia 1.0 TSI s nájezdem 280 000 km (garaz.cz)
    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
×
×
  • Vytvořit nový...