Jump to content

Motor 1.9 TDI

1,212 topics in this forum

  1. Spotřeba TDI 1 2 3 4 41

    • 1,009 replies
    • 159,219 views
    • 351 replies
    • 246,560 views
    • 310 replies
    • 131,722 views
  2. Výměna rozvodů 1 2 3 4 9

    • 223 replies
    • 157,637 views
    • 193 replies
    • 52,669 views
    • 141 replies
    • 69,332 views
  3. Teple starty 1.9TDI 1 2 3 4 5

    • 104 replies
    • 71,135 views
    • 68 replies
    • 45,191 views
    • 65 replies
    • 38,458 views
  4. Palivový filtr 1 2

    • 42 replies
    • 18,234 views
    • 25 replies
    • 8,801 views
    • 306 replies
    • 95,777 views
  5. hadičky 1 2 3 4 9

    • 211 replies
    • 78,001 views
    • 193 replies
    • 39,132 views
  6. Vyšší spotřeba 1 2 3 4 7

    • 159 replies
    • 45,184 views
    • 151 replies
    • 19,718 views
    • 133 replies
    • 50,320 views
  7. Divný zvuk motoru OI TDI 1 2 3 4 6

    • 125 replies
    • 51,952 views
  8. Mizí voda 1 2 3 4 5

    • 116 replies
    • 56,734 views
  9. Špatný studený start 1 2 3 4 5

    • 110 replies
    • 56,419 views
  10. Hydroštely 1 2 3 4

    • 93 replies
    • 58,188 views
    • 87 replies
    • 24,542 views
  11. TDI 66 kW nestartuje 1 2 3 4

    • 83 replies
    • 36,406 views
  12. dlouhý studený start TDi 1 2 3 4

    • 79 replies
    • 34,766 views
    • 78 replies
    • 50,663 views


  • Aktuální příspěvky

    • Ok diky , cekal jsem ze podle cisla dilu ji sezenu nekde na netu.
    • jj, chce to překonat poněkud nezdravou sílu, kterou to drží.
    • Predpokladam ze v prvnim prispevku byl nejaky seznam veci o ktery MR2020 prisel.Docela rad bych si to precetl jestli to tu nekde je.
    • Ale tady nejsi v sekci Fabia! Tak se ptej tam ale nejdřív trošku čti. Tvůj problém tam je popsaný.
    • V pohodě. Já to do dneška taky netušil že to tam mám :) . Byl jsem na prvním STK po 4 letech od koupě vozu a technik mě pustil do servisní jámy pod auto, tak jsem si toho všiml. Ještě jsem tady na fóru našel nějaké info k těmto motorům a z toho jsem už úplně jelen. Protože tam píšou, že ten první katalyzátor funguje jako filtr pevných částic + 3-cestný katalyzátor a ten druhý jako další 3-cestný katalyzátor. Použito u motorů 1,2 (66 a 81kW) a 1,4 TSI 110kW.  Nasvědčují tomu i výsledky z měření emisí, kde jsou téměř nulové hodnoty CO a že koncovku výfuku mám vevnitř úplně čistou bez sazí. Vím, že se tady na fóru píše že některé starší 1.2 TSI (63 a 77kW) mají výfuky černé od sazí.   Každopádně aspoň pro mě zajímavé zjištění. Protože otec má Rapida 1.0 TSI 81kW MR2018 a tam ten "druhý" katalyzátor není. Ten tam dali až v posledním modelovém roku.
×
×
  • Create New...