Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1 236 témat v tomto fóru

  1. Auto pod plynem

    • 7 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
  2. hlada sa odbornik

    • 21 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
  3. dlouhý studený start TDi 1 2 3 4

    • 79 odpovědí
    • 49,3k zobrazení
  4. Ostrek INTERCOOLERU

    • 11 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
  5. asi turbo

    • 9 odpovědí
    • 2,3k zobrazení
  6. čidlo teploty paliva

    • 7 odpovědí
    • 8,3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6,4k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 9,5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  7. skubani motoru

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  8. turbo

    • 18 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
  9. Záhada jako vepř

    • 7 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
  10. zvedli jste výkon 1 2

    • 32 odpovědí
    • 8,1k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8,8k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9k zobrazení
  11. Palivovy filter

    • 8 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  12. motor zdechl

    • 9 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  13. Nové žhaviče

    • 3 odpovědi
    • 1,7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 17,4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2,3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
    • Co jsi myslel tím chodit tankovat i den pred.vyplatou?
×
×
  • Vytvořit nový...