Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI-PD


166 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  1. Špatné vstřiky

    • 3 odpovědi
    • 7,1k zobrazení
  2. Kolisanie otacok

    • 4 odpovědi
    • 9,4k zobrazení
  3. PD 96kW - Duneni pri 1500ot

    • 10 odpovědí
    • 4,6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,7k zobrazení
  4. Intercooler

    • 3 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
  5. Piskanie turba

    • 2 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,2k zobrazení
  6. slaby tah auta

    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
  7. nesiel prydat plyn

    • 4 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8,4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 18,6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5,3k zobrazení
  8. 1.9 TDI 74 KW

    • 2 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
  9. hadice

    • 10 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4k zobrazení
  10. studeny start 1 2

    • 30 odpovědí
    • 14,5k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 6,5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 18,4k zobrazení
  11. Chiptuning

    • 16 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
  12. nestartuje po ranu...

    • 3 odpovědi
    • 3,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
  13. Tri valce? Proc?

    • 2 odpovědi
    • 2,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Narazil jsem na článek o plug-in hybridech,  https://medium.seznam.cz/clanek/ne-spokojenec-hodinu-jedu-dve-hodiny-nabijim-vozim-zbytecnou-vahu-to-je-ekologie-plug-in-hybridu-57422 což čtenáři zdejšího fóra zajisté znají, tedy něco jako přechod mezi spalovákem a elektromobilem, takový emisní  kočkopes, který u nás v ČR má právo na SPZ začínající písmeny EL a s  tím spojené určité výhody oproti klasickým spalovákům  a  na jejich prodejích  si  automobilky mnohdy úspěšně   snižují své emise. Např. na webu Toyoty je u plug-in hybridní RAV4 uvedena spotřeba 1l/100 km. To, že skutečnost je v praxi docela jiná, ukázal podle mne i nesmyslný nákup 600 plug-in hybridních vozidel Toyota RAV4 pro potřeby slovenské Policie. Auta jsou nasazena v běžném služebním provozu a samozřejmě se nestíhají dobíjet (taky jak, když max. dobíjecí výkon je 6,6 kW) a dle policejního mluvčího tak některá mají spotřebu až 21l/100 km. Policie SR nákup těchto vozidel obhajuje tím, že nákup plug-in hybridů financovala slovenským policistům Evropská unie formou Plánu obnovy. Právě nízké emise byly pro EU podmínkou. Bývalý ministr vnitra SR Roman Mikulec nákup obhajuje a televizi  Markíza řekl, že v opačném případě by obnova vozového parku nebyla možná. Plug-in hybridy podle něj podmínku nízkých emisí splňovaly.  https://www.antimeloun.cz/?p=14173 Takových až nesmyslných příkladů dotování něčeho, na využití v něčem, co není vůbec vhodné, se  v rámci utopického Green dealu a taktéž rozvoje elektromobility  pravděpodobně produkuje vícero. I  když  to tak trochu vypadá, že si Slováci pravděpodobně pro svoji potřebu tak trochu ohnuly podmínky dotace, ale proč ne, když jim to EU umožnila a možná i byla ráda, že se Slováci snaží být zelení. To, že v praxi je to nesmysl na entou je už jiná věc.   Tohle je jen jeden z příkladů......  
    • @153624 takže MC s Mytrixy, no ty už se distribuují
    • Ahoj, také se přidávám o informaci k této nabíječce jako PafkaKT. Dík moc předem 
    • Mohl bych poporosit info ohledně této bezdrátové nabíječky? Kde lze sehnat, popř. název? Díky moc, Pavel
    • podivny komentar a pokial viem, tak sa hovori, ze ruska ropa je kvalitnejsia, minimalne na vyrobu nafty, tusim kvoli nizsiemu obsahu siry problem vidim skor v biozlozkach (a je jedno, ci je to bioetanol alebo bioetbe alebo biorepka)  
×
×
  • Vytvořit nový...