ŠKODA FABIA III - Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz

Toto fórum obsahuje 61 témat

    • 20 odpovědí
    • 2 455 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1 642 zobrazení
    • 110 odpovědí
    • 12 786 zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 2 022 zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 18 267 zobrazení
    • 123 odpovědí
    • 14 657 zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 1 316 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 595 zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 19 495 zobrazení
    • 201 odpovědí
    • 30 526 zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 2 969 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 456 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1 010 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1 772 zobrazení
    • 137 odpovědí
    • 19 572 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 1 395 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 533 zobrazení
    • 75 odpovědí
    • 9 901 zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 7 903 zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 12 581 zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 6 292 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 3 122 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 1 049 zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 5 267 zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 4 863 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Když to tak čtu, tak pro jistotu přidám nějaké praktické zkušenosti, protože tohle smrdí průserem   Přípravek na dutiny je nutné pečlivě vybrat a nejdříve odzkoušet, jak smrdí. Některé vosky změní odér auta na mnoho let a zejména v lětě to může být uvnitř  nesnesitelné. Pistole na dutiny určitě není totéž, co sprej. Kvůli většímu tlaku se vosk z pistole dotane opravdu všude. Sprej je více méně k ničemu, maximálně nějaká lokální oprava. Ale pozor - malými skulinkami pistole stříká i do interiéru - hadičku nasadíš zezadu do prahu a vylítne to až pod palubku, takže vnitřek je nutné komplet přikrýt, jinak na něm bude vosková mlha - na první pohled neznatelná, ale časem se to začně špinit, může to i naleptat plasty. Úplně nejlepší by bylo interiér vystěhovat - hlavně koberec od toho bude z druhé strany zaneřáděný a většina krycích plastů. Pokud vosku dáte příliš, rozpustí to původní nástřik a většina toho odteče kanálky na zem = výsledkem je snížená antikorozní ochrana.   Dodatečná antikorozní ochrana by se nikdy neměla dělat naslepo. Naopak by měla být zacílena výhradně na problémové partie - přiznám se, že u FIII netuším jaké to jsou, nějaké ale určitě budou.    
    • Ahoj, je to automatické, ale jen do pár vteřin. Já nepřitahuji páčku, ale lehce přidám plyn.
    • ja jsu z toho uplne blby.Asi najdu nekoho kdo mi to zapoji,jestli nekoho vubec najdu
    • Ahoj, musíte při úplném zastavení v koloně přitáhnout páčku adaptivního tempomatu směrem k sobě , aby se auto samo rozjelo??? Všude říkají že je to automatické....  Dík
    • a zapojuje se to na ten prvni od volantu nebo od pojistek?BCM