Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

ŠKODA FABIA III - Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

Toto fórum obsahuje 71 témat

    • 939 odpovědí
    • 124 299 zobrazení
    • 307 odpovědí
    • 30 748 zobrazení
    • 76 odpovědí
    • 5 710 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 211 zobrazení
    • 399 odpovědí
    • 31 772 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 1 412 zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 2 880 zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 5 887 zobrazení
    • 74 odpovědí
    • 7 244 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 2 106 zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 11 656 zobrazení
    • 98 odpovědí
    • 6 767 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 550 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 1 389 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 114 zobrazení
    • 104 odpovědí
    • 14 369 zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 10 621 zobrazení
    • 256 odpovědí
    • 20 654 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 310 zobrazení
    • 202 odpovědí
    • 35 002 zobrazení
    • 203 odpovědí
    • 31 761 zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 4 448 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1 391 zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 8 584 zobrazení
    • 52 odpovědí
    • 4 307 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Uz to tak ma O3, S3 i Kodiaq.   Nekde to tu Lukason psal.
    • no, myslím, že ho s tím plácáním nesmyslů mimo téma docela doháníš  přece jen odpověď na "jak to zprovoznit na iOS" napsat "u Windows Mobile je to úplně jedno, přenese se vše", což už je tady řečeno několikrát a nikdo se nad tím moc nevzrušuje, podle mě taky není úplně to, co by chtěl tazatel slyšet   
    • jestli jezdíš autem na záruku tak bych si s tím hlavu vůbec nelámal, navíc s 0W20 ušetříš za phm... Proč řešíš olej když jezdíš do autorizáku na garančky a máš nové auto jen po dobu záruky ? Nevídím v tom smysl jen ztrácíš čas, tohle budou řešit lidi co kupují ojetiny, jasně se tím ukazuje politika, kterou většina automobilek tlačí už dlouhou dobu... tj. auto na 5 let nebo 200K km a to ten motor podle mě s 0W20 i LL intervalem prostě dá, ono při platech na západ od nás (průměrná mzda mezi 80 a 120 tisíci v závislosti na oblasti) myšlenka každých 5 let nové auto které se dá pořídit v některých zemích za dva platy, není absolutně problém. To že je to v době kdy evropa tlačí zelenou politiku extrémní pokrytectví je věc druhá, ale když jim to green EU  toleruje tak je to jejich věc, mě to jen utvrzuje v tom že se nejedná o nic jiného než zelený business a nikdo tu ve skutečnosti ekologii absolutně neřeší. V zelenou politiku začnu věřit až někdo zakáže dovoz spotřebního zboží do EU s neadekvátně krátkou životností a výrobou takových produktů v EU. Může si každý tvrdit kdo co chce, ale auto by prostě mělo vydržet aspoň 20 let, je ekologičtějšího ho udržovat než sešrotovat a vytvořit nové, dřív se běžně kupovalo auto na polovinu života a vydržela, s moderní metalurgií musí vydržet i moderní auta když bude vůle. Právě na automobilovém průmyslu je krásně vidět jak jednotlivé státy to myslí s ekologií vážně a bohužel to zatím myslí vážně jen výrobci toyoty a mazdy...
    • Njn, Norci jsou úchylové