Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


205 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 6,2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
  1. Kessy 1 2 3 4 8

    • 175 odpovědí
    • 51,4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6k zobrazení
  2. Dobíjení

    • 7 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
  3. climatronic management 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 15,9k zobrazení
  4. Maxi Dot 1 2

    • 28 odpovědí
    • 11,3k zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 20,4k zobrazení
  5. VCP kódování

    • 3 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,6k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 16,1k zobrazení
  6. Ochrana komponentů

    • 0 odpovědí
    • 4,1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 15 000 je na 0W-20 veľa, nechcem si predstaviť ako vyzerá po 30
    • Je v autě něco domontovávanýho?
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
×
×
  • Vytvořit nový...