Autohifi

Duc duc ..... :-)

    30 topics v tomto fóru

    1. Blues

      • 20 odpovědí
      • 5 203 zobrazení
      • 88 odpovědí
      • 15 005 zobrazení
    2. Swing

      • 244 odpovědí
      • 43 853 zobrazení
    3. Bolero

      • 555 odpovědí
      • 69 829 zobrazení
    4. Vyměna Infotainmentu

      • 97 odpovědí
      • 17 193 zobrazení
    5. MirrorLink

      • 527 odpovědí
      • 95 708 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 306 zobrazení
    6. Výměna repro

      • 80 odpovědí
      • 10 594 zobrazení
      • 212 odpovědí
      • 30 533 zobrazení
    7. OneApp

      • 4 odpovědi
      • 536 zobrazení
      • 31 odpovědí
      • 4 210 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 379 zobrazení
    8. DAB

      • 66 odpovědí
      • 3 602 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 748 zobrazení
      • 28 odpovědí
      • 1 395 zobrazení
      • 34 odpovědí
      • 2 565 zobrazení
    9. ŠKODA Surround

      • 278 odpovědí
      • 29 096 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 624 zobrazení
    10. Aplikacia MySkoda

      • 12 odpovědí
      • 1 357 zobrazení
    11. Apple CarPlay aplikace

      • 18 odpovědí
      • 1 741 zobrazení
    12. Android aplikace

      • 27 odpovědí
      • 5 127 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 919 zobrazení
    13. Bolero MirrorLink

      • 4 odpovědi
      • 1 626 zobrazení
      • 15 odpovědí
      • 2 118 zobrazení
    14. Subwoofer do kufra

      • 11 odpovědí
      • 2 072 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.