Jump to content

56 topics in this forum

  1. Matrix LED

    • 1 reply
    • 179 views
  2. Bi xenony

    • 12 replies
    • 2,076 views
    • 9 replies
    • 1,111 views
    • 96 replies
    • 20,587 views
    • 8 replies
    • 1,461 views
    • 72 replies
    • 15,226 views
    • 16 replies
    • 3,254 views
    • 3 replies
    • 947 views
  3. Péče o karoserii

    • 19 replies
    • 3,571 views
    • 0 replies
    • 357 views
    • 20 replies
    • 1,510 views
    • 30 replies
    • 4,556 views
    • 38 replies
    • 8,960 views
    • 13 replies
    • 1,021 views
    • 7 replies
    • 2,765 views
    • 281 replies
    • 48,268 views
    • 13 replies
    • 1,099 views
  4. Čelní sklo 1 2

    • 35 replies
    • 8,651 views
    • 14 replies
    • 1,043 views
    • 1 reply
    • 762 views
    • 11 replies
    • 1,133 views
    • 7 replies
    • 879 views
    • 29 replies
    • 5,875 views
    • 11 replies
    • 3,667 views
    • 7 replies
    • 1,240 views


  • Aktuální příspěvky

    • Pises nesmysly. Zatim baterii po 2-3 letech kupovali novou nekteri z tech, kdo si nechali SSS, rekuperaci energie a inteligentni dobijeni zapnute. Vytazenim konektoru tyhle tri ekologicke zbytecnosti pekne jednoduse najednou a zdarma vypnes a baterie se pak nenici jako kdybys je nechal zapnute.    
    • Bez leasingu apod.?
    • Zdravím potřeboval bych radu. Mám Fabii I 1.9 TDI 74 kW a řeším tlakování chladícího okruhu a následnou ztrátu chladící kapaliny kterou mi to vychází z expanzní nádobky. Někdy po dolití ujedu i 1500 km, než opět hlásí nízký stav kapaliny, jindy to hlásí již po 20 km. Styl jízdy ani zatížení to nijak neovlivňuje. Voda v oleji není, olej ve vodě také ne. Kapalina je stále čistá. Motor startuje bez problémů na první otočení. Nijak nekouří, táhne stále stejně. Ani náznakem se nehřeje. Vše ostatní v normálu. V čem může být problém? 
    • Ahojte, mam problem s feliciou, je to 1.3MPI 50kw, najazdene 160000km, z toho cca 45000 na lpg. Mam podozrenie na zle tesnenie pod hlavou, hlavne kvoli miznucej chladiacej kvapaline. Priznaky: - zle startuje (na 2/3 valce), motor trasie, po par sekundach pocut ze zacina palit aj dalsi valec, ale povedal by som ze zo zaciatku neodpali kazdu otacku, po par sekundach je chod motora ok. Podobne sa zvykol prejavovat zly zapalovaci modul za vlhka, ten som vymenil za novy a ked zle starty pokracovali spolu s ubytkom chladiacej kvapaliny tak som zacal podozrievat tesnenie pod hlavou. - ak vypnem motor a hned nastartujem je to ok. ak ale pockam napr minutu startuje tiez zle - po nastartovani z vyfuku vyjde par kvapiek vody, to som ale pozoroval stale. Inak ziadna para/dym - hadice od vody nie su extremne natlakovane, daju sa stlacit rukou. Ak je motor teply tak v chladiacom systeme je tlak, po uvolneni viecka expanznej nadrzky sa uvolni tlak. To je ale asi normalne? - voda v oleji na mierke nie je, pod vieckom dekla ventilov je emulzia. Pamatam sa ze predtym tam nebyvala nikdy - kontroloval som kompresiu, bocne valce 10, stredne 9,5. Po vybrati sviecky som pocul sycanie z motora. Z diery pre sviecku isla z jedneho valca asi para (biely dym)   - Nove sviecky po cca 2000km vyzerali takto:    Teda stredne su hrdzave, aj zavit hrdzavy. Ani farba bocnych sa mi nepaci   - Vykon motora je v norme. Pred par dnami zvladol 1300km cestu , bez problemov, okrem spomenuteho startovania.  - Teplota kolise okolo 90° podla zataze, pri jazde do kopca cca 93° pri jazde z kopca klesne aj na cca 86°. Ak stojim dlhsie na volnobehu, tak to vystupa az kym sa spusti sahara, ta to uchladi.   Je teda mozne ze je zle tesnenie pod hlavou? Moja teoria je maly prienik vody do spal. priestoru po odstaveni motora, co ma za nasledok zle starty, po vypareni vody beh motora v poriadku. Pri behu motora hadice tlakuje mozno iba trochu. Je mi ale divne ze vykon je ok a tiez ze auto nedymi.   Nerad by som zbytocne zhadzoval hlavu, tak som sa prisiel poradit este sem.   Dakujem
    • Kdo může na IČ, tak dobré slevy jsou na pašíky, mě nabídli 22%. Ale nakonec se mi na něj nechtělo čekat.
×
×
  • Create New...