Přejít na obsah

77 témat v tomto fóru

  1. Superb III 1 2 3 4 55

    • 1,4k odpovědí
    • 273,1k zobrazení
    • 748 odpovědí
    • 209,7k zobrazení
    • 609 odpovědí
    • 164,4k zobrazení
    • 416 odpovědí
    • 157,2k zobrazení
  2. Koupě ojetého SIII 1 2 3 4 17

    • 409 odpovědí
    • 104,7k zobrazení
    • 259 odpovědí
    • 110,8k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 48,5k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 39k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 59k zobrazení
  3. Combi Scout

    • 21 odpovědí
    • 10,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10,9k zobrazení
    • 465 odpovědí
    • 129,8k zobrazení
    • 293 odpovědí
    • 48,8k zobrazení
    • 184 odpovědí
    • 52,9k zobrazení
    • 177 odpovědí
    • 43,9k zobrazení
  4. Nádrž 1 2 3 4 5

    • 121 odpovědí
    • 54,2k zobrazení
    • 120 odpovědí
    • 32,3k zobrazení
    • 98 odpovědí
    • 47,3k zobrazení
  5. Superb modelovy rok 2019 1 2 3 4

    • 93 odpovědí
    • 35,3k zobrazení
    • 82 odpovědí
    • 24k zobrazení
  6. Superb modelovy rok 2021 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 30,9k zobrazení
  7. Superb III vs konkurence 1 2 3 4

    • 77 odpovědí
    • 31,5k zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 14,9k zobrazení
  8. DSG nebo manual? 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 29k zobrazení
    • 56 odpovědí
    • 36,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Test ojeté Škody Octavia 1.0 TSI s nájezdem 280 000 km (garaz.cz)
    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
×
×
  • Vytvořit nový...