Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


93 témat v tomto fóru

  1. VCDS kódování 1 2 3 4 7

    • 161 odpovědí
    • 105,9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 7,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 181 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 211 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 229 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 697 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 290 zobrazení
  2. Parkovací kamera

    • 5 odpovědí
    • 6,5k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 9,5k zobrazení
  3. Volba jízdních režimů 1 2

    • 37 odpovědí
    • 28,7k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 15,6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 560 zobrazení
  4. dodělávka line assit

    • 14 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
  5. nezavislé topení

    • 0 odpovědí
    • 639 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 801 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5,6k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 43,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • tomakecTD podarilo sa ti niečo zistiť? Mám presne totožný problém na Golfe 4 1.6 16V BCB 
    • Ahoj, možná to tady už je, ale chci upozornit, že nová "varianta" kol VELA 18" a VELA 19", které se dávaly na S3 jsou nyní BOSONA 18" a ANIARA 19". Jedná se o úplně jiný disk.        Problém je, že u starých verzí VELA a VEGA byl aerodynamický prvek pouze plastový kryt, který šel sundat. V nových kolech BOSONA a ANIARA je aerodynamický prvek součástí ALU a není možné jej demontovat! Takže kola pak vypadají už navždy takto škaredě.   Kolega si nechával v práci dávat na svůj ještě S3 nové ALU s vědomím, že si pak ten "dekl" sundá, ale smůla, už mu přišly nové ANIARA...
    • Čelní skla 1000 a 100 se sice liší, nicméně jsou záměnná (v praxi jsem dával vrstvená Š100 skla 72 + 75 do MB z let 67 + 68 (čili "oba sloupky") a rozměrově není problém. Skel je ale vícero (4 nebo 5 typů), rozdíly jsou: kalená vs. vrstvená (většina MB má kalené, přestože vrstvené bylo homologováno pro sportovní účely již v roce 1965), ve způsobu "lití" (postaru "na plochu" nebo později svisle, označené provedení "float") a tím také pro LHD nebo RHD = méně "rovná", na plochu litá skla, se na straně řidiče leštila pro eliminaci zkreslení. Použít "pravostranné" sklo s volantem vlevo tedy není dobré, takže záměnnost nelze prohlásit za univerzální.   K číslům motorů, resp. lomítkům: je jich ještě více, pro zdejší účely asi stačí dodat /3 - litrový MBX/MBG motor typu "990T" s výkonen 38.3 kW /5000 ot/min, k rozlišení mezi shodně lomenými motory stačí zpravidla pohled na komoru vodního čerpadla, resp. jeho přírubu, trochu matoucí jsou třeba bloky pozdních 110R, opticky shodné s bloky pro první 742/743..   I mě by zajímalo, jak byly řazeny čísla karosérií vozů MBX.. pozorování "v terénu" dělá dojem, že jsou součástí číselné řady sedanů, což byl bylo možné vzhledem k montáži "vedle" výrobní linky přímo v Boleslavi (na rozdíl od R z Kvasin). Ale jestli to tak opravdu je, vědí asi dneska už jen v muzeu. 
×
×
  • Vytvořit nový...