Jump to content

Interiér

vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....


40 topics in this forum

    • 11 replies
    • 3k views
    • 8 replies
    • 1.3k views
  1. Vyduchy

    • 3 replies
    • 428 views
  2. Vak na lyže 1 2

    • 26 replies
    • 3.6k views
  3. Cargo elementy

    • 8 replies
    • 4k views
    • 26 replies
    • 6.7k views
    • 7 replies
    • 583 views
  4. Opierky hlavy

    • 15 replies
    • 4.7k views
  5. Výměna volantu

    • 10 replies
    • 4.8k views
  6. Volant z Octavie IV

    • 1 reply
    • 328 views
  7. Výměna volantu

    • 1 reply
    • 249 views
  8. kufr

    • 19 replies
    • 3.1k views
    • 7 replies
    • 1.3k views
    • 14 replies
    • 3.9k views
    • 7 replies
    • 2.2k views
    • 1 reply
    • 660 views
    • 5 replies
    • 4.9k views
    • 10 replies
    • 4.8k views
  9. sedačky 1 2 3

    • 59 replies
    • 19.1k views
    • 0 replies
    • 1.4k views
    • 3 replies
    • 1.9k views
  10. Vyber interieru

    • 7 replies
    • 4.7k views
  11. potah volantu

    • 20 replies
    • 3.2k views
    • 8 replies
    • 1.9k views
    • 8 replies
    • 4k views


  • Aktuální příspěvky

    • 16" kola v základu jsou posun. Taky mi vadilo, že ve Style nebyly, pak až dodatečně a teď tam konečně jsou.
    • @CidlingObávám se, že v dnešní době se dá velice těžko koupit nové auto, které by nemělo nějaké problémy a to napříč všemi značkami. Holt kromě jiného, taky důsledek spousty "veledůležitých a nezbytných" předpisů, nařízení a norem, které musí současná auta splňovat  a čím více toho v tom autě je, aby se i ty normy plnily, tak tím více příležitostí, co se může pokazit.  Jednoduchá a blbuvzdorná auta se asi již nedělají a dělat nebudou. Vzpomínám si,  jak před lety neustále padaly Windousy, když začínaly, co by operační systém PC. No a teď neustále padá SW v nových tzv. inteligentních autech. PS: teď jsem se právě dozvěděl, že např. nové elektrické auto od VW tj. ID 3, má opětovně velké potíže se SW, již přes 30 případů samovolného totálního vybití trakční baterie u zaparkovaného auta. Opět asi zaúřadoval nedodělaný SW!
    • Turbo nebo hadice kolem něj, nebo klasický problém přímovstřiku... karbon v sání, na sacích ventilech nebo ve válci... zjistit lze skrz svíčku endoskopem nebo tak. Shell si jen na premiovku hraje, spíš bych se držel Vervy (95/100), Maxxmotion, Eurooil Optimal, případně VIF.
    • Pokud elektrický kufr tak bych tipoval poškozený svazek ve víku.
    • V jinych otackach skubnuti taky je? popr do 1800 nebo 2300 a vice? Problem muze byt v tom zapnuti turba na plno.   @Stanislav Mačák Lip bude kdyz budes davat maxxmotion od omv. Nejlip kazdou nadrz.
×
×
  • Create New...