Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


106 témat v tomto fóru

    • 18 odpovědí
    • 7,1k zobrazení
  1. Karoq kódování 1 2 3 4 20

    • 482 odpovědí
    • 190k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 265 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 573 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 660 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 78,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 340 zobrazení
  2. Dodělání lane assist 1 2

    • 26 odpovědí
    • 18k zobrazení
  3. START/STOP systém 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 32,3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 982 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 8,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
  4. Adaptivní tempomat 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 27,6k zobrazení
  5. CarStick v Karoqu 1 2 3 4 8

    • 187 odpovědí
    • 57,1k zobrazení
  6. Skoda karoq pípání!

    • 3 odpovědi
    • 876 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4,7k zobrazení
  7. Servisní diagnostika

    • 3 odpovědi
    • 3,9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
  8. Nefunkcni virtualni cockpit

    • 0 odpovědí
    • 944 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 892 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 937 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...