Jump to content

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


112 topics in this forum

  1. Karoq kódování 1 2 3 4 21

    • 512 replies
    • 216.4k views
    • 5 replies
    • 1.4k views
    • 40 replies
    • 33.5k views
    • 4 replies
    • 297 views
  2. Skoda karoq pípání!

    • 12 replies
    • 2.1k views
    • 1 reply
    • 362 views
    • 2 replies
    • 3.3k views
    • 0 replies
    • 302 views
    • 2 replies
    • 804 views
  3. Akumulátor 1 2

    • 48 replies
    • 19.3k views
    • 104 replies
    • 105.1k views
    • 6 replies
    • 5.4k views
    • 5 replies
    • 4.4k views
    • 29 replies
    • 23.4k views
  4. CarStick v Karoqu 1 2 3 4 8

    • 195 replies
    • 63.5k views
    • 1 reply
    • 527 views
    • 20 replies
    • 9.4k views
    • 50 replies
    • 29.7k views
    • 3 replies
    • 2.2k views
    • 19 replies
    • 9.3k views
    • 4 replies
    • 1.4k views
    • 3 replies
    • 2.3k views
    • 4 replies
    • 2.2k views
    • 15 replies
    • 8.5k views
    • 6 replies
    • 3.9k views


  • Aktuální příspěvky

    • Jo, to asi to tak zrobím. Je to nejrozumnější.
    • Moc děkuji za informaci. Ještě by mne zajímalo, kdy byl vůz vyroben? I prodejce mi totiž potvrdil, že dříve vyrobené kusy akustická skla měly. Jde totiž o to, že i ve stávajícím ceníku je výbavová linie Selection BEZ akustických skel. Takže pokud chcete výbavu, která byla při uvedení K2 prezentována jako nejvyšší a stále jako jediná má masážní sedadla, tak ji zkrátka budete mít bez zvukového komfortu. Přijde mi to trochu smutné. V tomto smyslu jsem se snažil kontaktovat i infolinku a zde jejich odpověď:   Popravdě nevím co dělat, protože opravdu nechci auto za 1,5 mio CZK, se kterým nemohu jet rychleji než 110 km/h, protože pak si i mé děti vzadu zacpávají uši 😞
    • Klasický problém platformy MQB, kdy většinu brzdného výkonu obstarávají přední brzdy. Mám to samé, ani ne 2 roky staré auto, najeto 19 tisíc a zadní jsou totál hnus. A parkovací brzdou to není - parkuji na rovině bez ručky (ano, jde to). Velký efekt na stav zadních brzd má využívání adaptivního tempomatu, který při jemném brždění brzdí zejména zadními brzdami, a tak se ten bordel z nich dostane. Kdo tempomat nepoužívá, tomu se zadní brzdy takhle zkazí o to dřív. 
    • Podle stavu toho bordelu to vypadá, že už to tam nějakou chvíli je. Začal bych pořádným odmaštěním všeho a následně zkoumání kde to začne vzlínat. Jinak můžeš přetěsnit půl motoru a trefit se nemusíš.
    • Ziadne rele to nema, signal ide priamo z BCM jednotky  
×
×
  • Create New...