Přejít na obsah

Ostatní

co se jinam nehodí


46 témat v tomto fóru

    • 29 odpovědí
    • 26,2k zobrazení
  1. Koupě ojetého Karoqu

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  2. Škoda KAROQ 1 2 3 4 27

    • 672 odpovědí
    • 187,1k zobrazení
  3. Karoq SCOUT

    • 5 odpovědí
    • 8,5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 79 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 918 zobrazení
  4. Karoq a konkurence 1 2 3 4 12

    • 297 odpovědí
    • 71,7k zobrazení
  5. Vady a stále v servisu 1 2

    • 41 odpovědí
    • 20,6k zobrazení
    • 98 odpovědí
    • 65,9k zobrazení
  6. Karoq FL 1 2 3 4 11

    • 254 odpovědí
    • 61,4k zobrazení
    • 1,3k odpovědí
    • 308k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11,3k zobrazení
  7. Rezervné koleso

    • 24 odpovědí
    • 9,7k zobrazení
    • 84 odpovědí
    • 35,4k zobrazení
  8. Registrace vozu

    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
  9. Karoq - předávání vozu

    • 3 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení
  10. Sleva Karoq

    • 20 odpovědí
    • 9,8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,7k zobrazení
  11. VIN - výbava vozu

    • 3 odpovědi
    • 14k zobrazení
  12. karoq a spokojenost 1 2 3

    • 64 odpovědí
    • 32,7k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 20,5k zobrazení
  13. paket ambiente plus

    • 2 odpovědi
    • 2,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, možná to tady už je, ale chci upozornit, že nová "varianta" kol VELA 18" a VELA 19", které se dávaly na S3 jsou nyní BOSONA 18" a ANIARA 19". Jedná se o úplně jiný disk.        Problém je, že u starých verzí VELA a VEGA byl aerodynamický prvek pouze plastový kryt, který šel sundat. V nových kolech BOSONA a ANIARA je aerodynamický prvek součástí ALU a není možné jej demontovat! Takže kola pak vypadají už navždy takto škaredě.   Kolega si nechával v práci dávat na svůj ještě S3 nové ALU s vědomím, že si pak ten "dekl" sundá, ale smůla, už mu přišly nové ANIARA...
    • Čelní skla 1000 a 100 se sice liší, nicméně jsou záměnná (v praxi jsem dával vrstvená Š100 skla 72 + 75 do MB z let 67 + 68 (čili "oba sloupky") a rozměrově není problém. Skel je ale vícero (4 nebo 5 typů), rozdíly jsou: kalená vs. vrstvená (většina MB má kalené, přestože vrstvené bylo homologováno pro sportovní účely již v roce 1965), ve způsobu "lití" (postaru "na plochu" nebo později svisle, označené provedení "float") a tím také pro LHD nebo RHD = méně "rovná", na plochu litá skla, se na straně řidiče leštila pro eliminaci zkreslení. Použít "pravostranné" sklo s volantem vlevo tedy není dobré, takže záměnnost nelze prohlásit za univerzální.   K číslům motorů, resp. lomítkům: je jich ještě více, pro zdejší účely asi stačí dodat /3 - litrový MBX/MBG motor typu "990T" s výkonen 38.3 kW /5000 ot/min, k rozlišení mezi shodně lomenými motory stačí zpravidla pohled na komoru vodního čerpadla, resp. jeho přírubu, trochu matoucí jsou třeba bloky pozdních 110R, opticky shodné s bloky pro první 742/743..   I mě by zajímalo, jak byly řazeny čísla karosérií vozů MBX.. pozorování "v terénu" dělá dojem, že jsou součástí číselné řady sedanů, což byl bylo možné vzhledem k montáži "vedle" výrobní linky přímo v Boleslavi (na rozdíl od R z Kvasin). Ale jestli to tak opravdu je, vědí asi dneska už jen v muzeu. 
    • Nemáte někdo informace jestli je už někde k vidění naživo ?  
    • Dobrý deň my máme problém,že webasto keď zapneme cez diaľkové normálne spustí je hi počuť že sa rozbehne a ide ale nespustí do vnútra kúrenie a auto je studené nezohreje sa.co to môže byť  . ďakujem za pochopenie a skorú odpoveď 
×
×
  • Vytvořit nový...