Jump to content

poptávka služeb

Sign in to follow this  

    17 topics in this forum

      • 0 replies
      • 103 views
      • 0 replies
      • 141 views
      • 0 replies
      • 242 views
      • 0 replies
      • 215 views
      • 0 replies
      • 204 views
      • 0 replies
      • 264 views
      • 1 reply
      • 329 views
      • 0 replies
      • 316 views
      • 0 replies
      • 504 views
      • 0 replies
      • 557 views
      • 1 reply
      • 532 views
      • 0 replies
      • 685 views
      • 27 replies
      • 4,662 views
      • 0 replies
      • 544 views
      • 0 replies
      • 828 views
      • 0 replies
      • 805 views
    1. Elektrikar

      • 26 replies
      • 4,717 views
    Sign in to follow this  


    • Aktuální příspěvky

      • Ano, máš pravdu v tom, že to měří protejkající proud a i teplotu baterie, ale otázka má znít, proč to měří ... Měří to právě jen proto, aby mohlo být vyhodnoceno, jak vysoko může regulace nabíjení akumulátoru jít při proměnlivém "inteligentním" režimu, což při starší "hloupé" konstantní regulaci není třeba ... Až někdo bude umět změnit zapsané podmínky např. té teploty aku, nebudete muset odpojovat konektor, ale jinak je to to nejrychlejší řešení a řeší to SSS a REKU najednou...   Tohle jsem sem už taky postoval  
      • Ahojte riešili ste už niekto splitter ? 
      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
    ×