Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Motor 1.0 G-TEC

V průběhu roku 2019 bude následovat motor 1.0 G-TEC o výkonu 66 kW (90 koní) s pohonem na ekologický zemní plyn (CNG)



    • Aktuální příspěvky

      • Prosím Tě co to máš za autobaterii ? Dívám se, že to má dle foto kapacitu 14 Ah, no to snad není možné, to je tak baterie do motocyklu. Nejmenší kapacita do Fabií ( a to ještě bez SS) se dávala v továrně 36 Ah, se SS se dává tak cca 60 Ah. Nechce se mi věřit, že by baterie AGM o kapacitě 14 Ah vůbec ve Fabii mohla delší dobu fungovat a utáhnout její provoz.
      • Doplňuji / dokončuji info - LED pro RZ ze Škoda eshopu https://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/led-osvetleni-registracni-znacky-000052110x (pro zajímavost, stejný díl při objednání jako ND v AS stojí cca 800 Kč/ks), instalace na Rapid LB vyrobený 6/2015, nutnost nakódovat.
      • Informace do statistiky - třeba to někoho bude zajímat - dodatečná instalace zadního parkovacího asistenta v AS na Rapid LB vyrobený 6/2015 s navi Amundsen, cena celkem cca 9 tis. Kč vč. DPH.
      • Info do statistiky. Včera na záruku řešeno vrzání přední nápravy - výměna pouze silentbloků (jsem se tešil na celý stabilizátor a ono nic), zatím nevrže. Rapid LB vyroben 6/2015.
      • Delší trasy ti ji paradoxně můžou více vybít. Vinu na tom má tzv. rekuperace, která začíná dobíjet aku až tehdy, když má např. 30% kapacity a nikdy ji nedobije do 100%. Je to opět EU nesmysl a “šetření” životního prostředí.

        Tato fce lze vypnout kódováním nebo odpojením konektoru na mínus pólu baterie (zatím formou testování, ale vypadá to slibně).
    ×