Jump to content

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....



  • Aktuální příspěvky

    • Proč by to pro tento motor mělo být hodně? Zvětšováním hodnoty palců kol se sice zvětšuje průměr disku, ale zároveň se snižuje profil pneumatiky na disku nasazené, takže vnější průměr kola je jaksi (plus minus) u daného typu vozidla totožný.
    • Na Virtual Kokpitu (MR2019 pred face) se poslední "sportovní" vzhled vždy po vypnutí/zapnutí zapalování přepne do prvního "základního" s kulatým otáčkoměrem a rychloměrem - viz video. Všechny ostatní vzhledy to nedělají! Je to chyba nebo podobná nelogická vlastnost jako když se vždy po startu nastaví převodovka do režimu D I když jsem předtím měl nastavený režim E (plachtění). Asi aby "sportovní" vzhled nevybízel k neekonomické a tím pádem neekologické jízdě! ;-)    Video    
    • No mozno by stalo za to trochu tu hmotnost rozlozit. Ked mas nosic na taznom, vtedy asi velmi nie, ale ak tahas karavan, tak nieco sa da vlozit aj tam a tak odlahcis zadok.
    • Neviem ti sice pomoct, ale zaujala ma ta teplota...absolutna nula (0 Kelvinov) by malo byt vo vesmire :) ale nepovedal si, ci ti to robi aj nejake problemy alebo sa len tak pytas
    • To nebude obmedzenym vykonom, ale nastavenim klimatizacie. Aj v manuali sa pise, ze sa odporuca nastavenie fukania na sklo (piktogram panacik a fukanie na sklo) alebo fukanie na sklo s fukanim na nohy. Najteplejsie je, ked to nastavim len na sklo. Mam nastavenych 22.
×
×
  • Create New...