Jump to content

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....




  • Aktuální příspěvky

    • Spojka mi při vyřazení taky cvaká. V podstatě od nového auta a to dokonce i u stojícího s vypnutým motorem. Řekl bych, že je to vlastnost. Co se týká řazení R: zpátečka je u FIII nesynchronizovaná, takže čím teplejší (a tudíž řidší) olej, tak se delší dobu dotáčí hnací hřídel, pokud nebylo zastaveno se zařazenou rychlostí a rozepnutou spojkou. Co  by mohlo teoreticky pomoct, je výměna oleje v převodovce, ale osobně bych řekl, že to na tyto zvuky z převodovky nebude mít kýžený efekt..
    • Original navigacia ma tu vyhodu, ze ak strati signal, tak berie udaje z CANu (otacky kolies, poloha volantu atd.) a vie ta nejaky cas navigovat aj bez signalu. Ale inak je to proste krabica z pred 10 rokov a nemoze od toho clovek cakat zazraky a tiez pri roznych verziach, ako som pisal clovek ani nezbad anejake markantne rozdiely.   Neviem, co mas za OEM, ale ked som jednym okom pozeral diskusiu v OctaviaII sekcii, tak mi prislo, ze uz to vie celkom pekne veci vratane MFD. Ale nevyznam sa do toho :)
    • To může být různé, já mám Goodyear.  Známý má Continental. 
    • Jo vím omlouvám se nevěděl jsem že je to takový problém, ale včera jsem přišel na další poznatky tak jsem si myslel že když založím nové téma třeba by mi mohl někdo poradit
    • Nezakladej novy tema. Vcera uz si jedno zalozil tady a ja jsem odpovedel .
×
×
  • Create New...