Jump to content

Interiér


56 topics in this forum

  1. Zabezpečení Construct a DSG

    • 1 reply
    • 158 views
    • 4 replies
    • 441 views
    • 1 reply
    • 178 views
    • 1 reply
    • 252 views
  2. Hlavové opěrky

    • 12 replies
    • 10.5k views
    • 16 replies
    • 2.9k views
    • 26 replies
    • 4.8k views
    • 1 reply
    • 654 views
    • 4 replies
    • 3.5k views
    • 1 reply
    • 992 views
    • 2 replies
    • 781 views
    • 22 replies
    • 3.4k views
    • 8 replies
    • 4.9k views
    • 4 replies
    • 2.2k views
    • 4 replies
    • 954 views
    • 26 replies
    • 12.1k views
    • 1 reply
    • 604 views
    • 0 replies
    • 489 views
    • 2 replies
    • 1k views
    • 5 replies
    • 2.4k views
    • 13 replies
    • 2k views
    • 0 replies
    • 639 views
    • 1 reply
    • 830 views
    • 9 replies
    • 6.7k views
  3. Dvojita podlaha

    • 9 replies
    • 6.2k views


  • Aktuální příspěvky

    • Jsou dvě V1.5 a V2.1, většinou ta 2.1 nefunguje 
    • 1. válec je u rozvodu, tedy nejblíž třeba k nádobce chladičové vody. P0303 je chyba zážehu na 3. válci. v 89 000 km už můžou být načaté nejen svíčky, ale i cívky. Pokud dojde na výměnu cívek, doporučil bych NGK, v případě, že budou i nové svíčky, pak NGK nebo originál VW AG (asi také výroba NGK), Brisk stojí za houby. Na výměnu to chce trochu víc času.
    • je to celé trapné , používám/používal jsem oznámení o opuštění oblasti a a také rychlosti, s nastavením na 0 km, co znamená že když se pohne auto došlo avízo. Používal jsem také čtení zpravodajský webů i toho fóra přes RSS čtečku v autě, nastavení bylo přes web, dnes již bohužel ... je to smutná situace.
    • Poradil by mi někdo s mojí fabií? Neustále se vlní přední kotouče, a to tak, že kopou do volantu, třese se celé auto... V servisech si neví rady. Pokaždé, když se vymění, stačí ujet 1000 km a už cítím mravenčení v pedálu. Na nápravě je všechno vyměněné - náboje, čepy, silentbloky, dával jsem i jiné třmeny, všechno marné. Rozhodně nejezdím "závody", brzdím spíš motorem, po zastavení nestojím na pedálu, zajíždím je normálně,  dávám kvalitní značky... Opravdu už nevím, čím to může být. Poslední věc, která mě napadla, že by to mohly dělat vodící tyčky řízení. Ty ještě nebyly měněné. Auto má už 350 tis. a je pravidelně udržované. Měl by prosím někdo nějakou radu? Fabia combi 2006... Děkuji 
    • Nie je jediná vec v ktorej by nová aplikácia bola lepšia ako stará, ale vo veľa veciach je horšia, preto ma vypnutie webu Škoda Connect a zrušenie starej aplikácie nenormálne serú.
×
×
  • Create New...