Jump to content


  • Aktuální příspěvky

    • Ak to tu ešte niekto číta, tak mám na Fabii II dobrú skúsenosť s Continental PremiumContact 6, rozmer 205/45R16 83W. Jazdím na nich od apríla 2020 vrátane zimnej sezóny a zatiaľ som spokojný. Ak niekomu nevadí ich vyššia cena (337 € za sadu), je to dobrá voľba.  
    • @tom01 Upřímně už nevím, bylo to v nějakém tématu o baterce (možná u Fabie, nebo dokonce OIII). Snad nebude vadit drobné OT, když to nebudeme dále rozvádět :) V kostce se to potom chová tak, že to drží něco kolem 13.5V a když se brzdí motorem pustí to tam klidně 15V... Takže ano, je to lepší než klasika co klidně nechá 12.1V, ale klasické dobíjení to není... @Deawon Nemusíš se bát, v zimě drží i auta s inteligentním dobíjením standardně kolem 14V (od nějakých +5°C dolů cca). A tím končím, dále už jen o kódování :)
    • Za 2, 3 roky by mohlo být po problému ... https://www.idnes.cz/liberec/zpravy/drubezarna-tovarna-mikrocipy-prestavba-liberec.A210924_132623_liberec-zpravy_gabr?zdroj=top   K výrobě https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-faurecia-pristrojova-deska-cockpit-vyroba-exkurze-reportaz.A210726_131852_automoto_vojt
    • Ja som menil po 140 tisíc a dával som hladké ATE kotúče a ATE Ceramic doštičky. Maximálny brzdný účinok +/- rovnaký, nástup je ale miernejší. Pred tým kým som mal originálne brzdy, stačilo pedál iba pohľadať a dosť prudko to brzdilo. Chvíľu trvalo kým som si na to zvykol. Na druhej strane ale od vtedy neriešim brzdný prach. Nie že by nebol, ale je ho menej a hlavne nie je čierny, takže ho strieborných diskoch nevidieť. Z tohto hľadiska som s ATE Ceramic veľmi spokojný (už 36 tisíc km).
×
×
  • Create New...