Autohifi

Reproduktory, rádia, CD měniče, ozvučení, odhlučnění...

523 topics v tomto fóru

  1. MDI

    • 122 odpovědí
    • 52 557 zobrazení
  2. BOLERO

    • 1 149 odpovědí
    • 285 959 zobrazení
    • 6 324 odpovědí
    • 1 194 128 zobrazení
  3. AMUNDSEN

    • 686 odpovědí
    • 182 142 zobrazení
  4. AUDIENCE

    • 309 odpovědí
    • 74 573 zobrazení
  5. NEXUS

    • 38 odpovědí
    • 14 841 zobrazení
  6. SWING

    • 162 odpovědí
    • 53 357 zobrazení
    • 192 odpovědí
    • 63 302 zobrazení
  7. Zapojení neorigo radio

    • 53 odpovědí
    • 23 801 zobrazení
  8. STREAM

    • 740 odpovědí
    • 184 585 zobrazení
    • 1 143 odpovědí
    • 162 482 zobrazení
  9. HF sady parrot

    • 54 odpovědí
    • 19 505 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1 772 zobrazení
  10. Radio na Sound System

    • 2 odpovědi
    • 118 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 148 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 134 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 175 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5 778 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 317 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 211 zobrazení
    • 984 odpovědí
    • 181 715 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 240 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 165 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 222 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 288 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?