Přejít na obsah

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

ŠKODA ENYAQ iV je první čistě elektrické SUV postavené na platformě MEB, která je určena výhradně pro elektromobily, a odráží v sobě trendy dnešní doby – zjednodušení a individualizaci.

Fora

  1. Interiér

    vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....

    • Žádné příspěvky
  2. Exteriér

    Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    5
    příspěvků
  3. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    7
    příspěvků
  4. Elektrický pohon

    ENYAQ iV nabízí dvě různé kapacity baterie a čtyři výkonové stupně od 132 do 225 kW

    16
    příspěvků
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    11
    příspěvků
  6. Audio, Infotainment, Konektivita

    Infotainment systém nabízí analogový i digitální DAB tuner a internetové nebo hybridní rádio

    44
    příspěvků
  7. Ostatní

    co se jinam nehodí

    659
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Omlouvám se, asi jsem to napsal nejasně. Bylo to při zatáčení a je to urvaný pásek. Ale ty kroužky i kola byly podle mě původně v nulové poloze (před montáží jsme zkusili otáčky na kroužku na jednu i druhou stranu a pak byly kroužky nastaveny na střed). Navíc chvíli to i po montáži v pohodě fungovalo, ale pak jako by to začalo někde drhnout a ten pásek se zasekl a nakonec vytrhl. Každopádně nejde o to, že bych nevěděl, že je to vytrženým páskem. Jen nevím, čím to je, že se ten pásek pokaždé vytrhnul. 
    • To křupnutí se stalo při zatáčení? Pokud jo, tak bych si typl, že jste neměli kroužek a nebo kola v nulové poloze a jednoduše jste si urval pásek co je uvnitř podvolantoveho kroužku 
    • Pfuu toho tam teda je.    Ďakujem to som potreboval.
    • Zdravim, jak se podarilo problem vyresit? Nyni mam neco podobneho a jsme vsichni bezradni. Dokonce autorizovany servis si nevi rady. Diky moc
    • Ahoj, potřeboval bych poradit. Nechával jsem dodělávat tempomat do Rapida z roku 2016. Použity byly díly dle Maikla. Tempomat funguje, ale po ujetí asi 200 km se ozvalo z volantu chroupání a pak po křupnutí přestal jít klakson a multifunkční volant a objevila se chyba airbagu. Samozřejmě to byl kroužek pod volantem. Po další výměně kroužku se ozývalo chroupání v podstatě hned a další kroužek v háji. Zkusili jsme to ještě jednou a po několika zatočeních stejný výsledek. Nesetkal se s tím někdo? Případně nevíte někdo, čím by to mohlo být, prosím?
×
×
  • Vytvořit nový...