Jump to content

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

ŠKODA ENYAQ iV je první čistě elektrické SUV postavené na platformě MEB, která je určena výhradně pro elektromobily, a odráží v sobě trendy dnešní doby – zjednodušení a individualizaci.

Forums

  1. Interiér

    vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....

    • No posts here yet
  2. Exteriér

    Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    5
    posts
  3. Electric powertrain

    Choice of three battery sizes and five power outputs ranging from 109 to 225 kW for the ENYAQ iV

    10
    posts
  4. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    2
    posts
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    • No posts here yet
  6. Audio, Infotainment, Konektivita

    In addition to analogue radio, the infotainment system can also receive DAB digital radio as well as Internet and hybrid radio.

    28
    posts
  7. Ostatní

    co se jinam nehodí

    586
    posts


  • Aktuální příspěvky

    • A napsali jak dlouho cca. nebude? Moje auto ještě ve výrobě není, pokud tedy nestojí na odstavnem...někde. bezdrátový smartlink mám právě též objednaný. 
    • Jestli to není vlastnost toho motoru, tak spíš čidlo na spojce. Snadno se ověří na diag.    Jinak tato vlastnost se vyskytuje už velmi často u motorů, častěji u studených než se zahreji. Ve spolupráci s ne příliš friendly pedály pro používání meziplynu při brzdění už toužím po DSG,ktere toto eliminuje...
    • Pokud se ti podaří nainstalovat toolbox dle @Krosta tak zde máš návod na zrušení CID kontroly.     Dneska ty mapové balíčku už jsou velké a pokud se nechceš otravovat s mazáním např. jazykových mutací aby se to vlezlo na 16 GB kartu tak doporučuji 32 GB, pokud se ti nějaká nevyužitá válí doma.   Akorát jsem zatím nezjištoval v jakém formátu musí být karta naformátovaná. Možná je potřeba stejný formát jak při instalaci toolboxu, tedy FAT 32 + nejnižsí velikost alokačni jednotky ("4GB capacity or more, FAT32, smallest available allocation size"). Řeším stejnou věc jak ty, až se k tomu dostanu dám víc info.
    • > Nový „Travel Assist se sdílenými daty“ umožňuje asistovanou změnu jízdního pruhu> Volkswagen používá sdílená data, a činí tak další krok směrem k vysoce automatizované jízdě> ID. Buzz s asistenčním systémem „Park Assist Plus s paměťovou funkcí“ se naučí individuální parkovací manévr   a dokáže jej sám opakovat> Obě technologie jsou v Evropě na přání k dispozici pro všechny nově vyráběné modely ID. Volkswagen ID.Buzz Volkswagen ID. Buzz přijíždí na start s novými inteligentními asistenčními systémy, díky nimž je jízda ještě komfortnější a bezpečnější. Na dálnici dokáže automaticky přejet do vedlejšího jízdního pruhu, pokud řidič krátkým posunutím páčky aktivuje ukazatele směru jízdy. ID. Buzz může využívat sdílená data, ale také se dokáže naučit opakující se […] The post Volkswagen ID.Buzz s inovativními asistenčními systémy appeared first on VW Scene. View the full article
    • v pátek jsem přebíral nové auto (kamiq) měj jsem ho v konfiguraci a dodání bez něj.... Škodovka dle autosalonu poslala email aby vyrozuměli nové majitele všech aut že bezdrátový smartlink nebude asi tak.... kompenzace žádná, ber, nebo nech být, hlavně že mám bezdrátové nabíjení telefonu  a drátový smatlink, to je logika.... vyhozené peníze za dobíjení, když jej musíš dát na kabel
×
×
  • Create New...