Jump to content

ŠKODA ENYAQ 𝗶V

ŠKODA ENYAQ iV je první čistě elektrické SUV postavené na platformě MEB, která je určena výhradně pro elektromobily, a odráží v sobě trendy dnešní doby – zjednodušení a individualizaci.

Forums

  1. Interiér

    vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....

    • No posts here yet
  2. Exteriér

    Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    5
    posts
  3. Electric powertrain

    Choice of three battery sizes and five power outputs ranging from 109 to 225 kW for the ENYAQ iV

    1
    post
  4. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    • No posts here yet
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    • No posts here yet
  6. Audio, Infotainment, Konektivita

    In addition to analogue radio, the infotainment system can also receive DAB digital radio as well as Internet and hybrid radio.

    2
    posts
  7. Ostatní

    co se jinam nehodí

    249
    posts


  • Aktuální příspěvky

    • Vyzkoušejte, 5.5.beta 9 apk Carista.ver.5.5.beta-9.(build.550009)_PRO.apk
    • Mohl by mi to někdo vysvětlit na které piny co připojit nebo je to jedno?
    • Presne tak, je tam monitorovana baterka. Tym ju uplne zblbnes. Precitaj si navod k autu
    • Po rozborce SM po 250tkm karbon jen u čtvrtého válce, kompresní tlaky v normě ( 7- 11,5bar), naměřený výkon vyšší, na motor nebylo sáhnuto ( dle výpisu aut. servisu ( mohl se v tom ale hrabat nějaký garážista).  
    • @_Denis_ Ano, ale to si dovolíš, protože své auto znáš, i u toho elektro ujedeš něco při 0% a dojezdu 0km (kolem 10-15km, což stejně jako u spalováku odpovídá cca 5% reálného dojezdu na nádrž (800km vs. 300km)). Na druhou stranu když si to auto jen půjčíš, tak si nemůžeš být jistý, jestli ten ukazatel odpovídá (třeba u Scenicu kterým jsem kdysi jezdil to při 80km dojezdu přestalo ukazovat a po dalších cca 30km to začalo kuckat), možná by to dal, ale kdo ví. Stejně tak když svítí rezerva, tak nezávislé topení nebude fungovat ani u spalováku, říkám, nechci obhajovat elektro, přiznávám, že se mi to líbí, ale né jako globální náhrada, jen jako alternativa. Nicméně prostě když dochází palivo, je to dle mého vždy chyba řidiče, a né auta (ať už jede na cokoli), toť vše. Ale ať se vrátíme k tématu, tak dojezd na dálnici (v létě) nevypadá uplně zle:  
×
×
  • Create New...