Jump to content

Exterier

Karosérie, nárazníky, světla, doplňky...

572 topics in this forum

    • 338 replies
    • 115,222 views
    • 105 replies
    • 47,410 views
  1. Výměna čelního skla 1 2 3 4 7

    • 157 replies
    • 63,578 views
    • 147 replies
    • 66,498 views
  2. Koroze karoserie 1 2 3 4 17

    • 414 replies
    • 97,845 views
    • 162 replies
    • 68,553 views
    • 351 replies
    • 160,165 views
  3. Devil eyes 1 2 3 4 7

    • 174 replies
    • 71,421 views
  4. Přestavba na facelift 1 2 3 4 13

    • 318 replies
    • 131,181 views
    • 213 replies
    • 66,948 views
    • 332 replies
    • 114,877 views
    • 1 reply
    • 194 views
    • 5 replies
    • 423 views
  5. Difuzor

    • 10 replies
    • 2,937 views
    • 162 replies
    • 91,087 views
    • 8 replies
    • 437 views
  6. drnčení podložky RZ

    • 4 replies
    • 434 views
  7. LED H7 žárovka

    • 22 replies
    • 5,954 views
    • 4 replies
    • 2,582 views
  8. Zvedání na heveru

    • 18 replies
    • 19,056 views
    • 0 replies
    • 428 views
    • 0 replies
    • 386 views
    • 11 replies
    • 1,486 views
  9. Výrobni vada laku?

    • 7 replies
    • 980 views
  10. Pravé vnější zrcátko

    • 1 reply
    • 573 views


  • Aktuální příspěvky

    • Je třeba si uvědomit, že tyto brzdy - FS III - jsou extrémně citlivé na jakoukoliv odchylku. Ať materiálovou, nebo rozměrovou.   Obecně se dá říct, že když má auto sklony křivit kotouče, tak je třeba zjistit vůli ložisek - měla by být do 0,05 mm. A pak házivost nábojů. Na tlumič uchytit držák hodinek, hodinky nastavit na náboj, jak je na obrázku výše a nábojem rovnoměrně otáčet bez působená radiální na náboj. Házivost pod 0,03 mm je přípustná.    Když se tyhle dvě podmínky splní, tak při namontování origo sady kotoučů a destiček, je slušná šance, že to bude OK.   Na fabii a to nejen mojí jsem si s těmito brzdami užil svý. Nejhorší bylo kombinace toho, nahradit zvlněné brzdy druhovýrobou a pak jet dlouhou štreku po dálnici s minimem brždění - typicky někam na dovolenou k moři. Po 1000 km budou brzdy kopat.     
    • Trochu zmatkuješ, pokud je tam jednotka pro BT originál, tak je pod sedadlem spolujezdce na podlaze. A v konektoru co se zapojuje do rádia by byl i malý zelený konektor.
    • Jan R.   velice pěkná ukázka ,díky!  Našel jsem ještě pěkný článek  k motoru 81 kW  mimo jiné.   https://blog.auto.cz/aktivnybloger/2017/12/fabia-12-tsi-vs-10-tsi/   obrázek  jak jsou jednotlivé rychlosti navrženy.
    • a také na ty ceny za MWh... to bude masakr
×
×
  • Create New...