Přejít na obsah

Interiér

Vybavení a úpravy interiéru


955 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
    • 54 odpovědí
    • 35,6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
  1. Změna autoradia

    • 24 odpovědí
    • 7,4k zobrazení
  2. Mřížka větrání

    • 4 odpovědi
    • 6,9k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5,8k zobrazení
  3. Kožené sedačky

    • 0 odpovědí
    • 1,3k zobrazení
  4. stahovačka 1 2 3 4 6

    • 149 odpovědí
    • 61,5k zobrazení
    • 388 odpovědí
    • 146,4k zobrazení
  5. Centralni zamykani

    • 20 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2,2k zobrazení
  6. Oprava el.oken 1 2

    • 34 odpovědí
    • 39,2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2,8k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 4,9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
  7. Teče do kufru

    • 20 odpovědí
    • 14,1k zobrazení
  8. Záhadný vypínač

    • 4 odpovědi
    • 2,9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4,7k zobrazení
  9. F1 RS - volant Seat FR

    • 0 odpovědí
    • 2,1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 14,3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6,9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 23,7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Test ojeté Škody Octavia 1.0 TSI s nájezdem 280 000 km (garaz.cz)
    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
×
×
  • Vytvořit nový...