ŠKODA Octavia II - Ostatní

Co nepatří jinam....

Toto fórum obsahuje 643 témat

    • 2 080 odpovědí
    • 189 928 zobrazení
    • 487 odpovědí
    • 75 754 zobrazení
    • 73 odpovědí
    • 80 177 zobrazení
    • 720 odpovědí
    • 109 849 zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 18 520 zobrazení
    • 480 odpovědí
    • 80 214 zobrazení
    • 1 322 odpovědí
    • 171 823 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3 189 zobrazení
    • 2 939 odpovědí
    • 281 302 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5 zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 11 428 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2 355 zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 31 022 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 356 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 250 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 453 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 348 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 1 019 zobrazení
    • 87 odpovědí
    • 8 174 zobrazení
    • 300 odpovědí
    • 35 292 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 154 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 6 248 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 473 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 542 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7 928 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To ne, ale Panameru nebo i Cayen bych bral.
    • nuda, nová GT3 RS, to je panečku pořádný auto pro pořádný buzny jako sem já  
    • Když to tak čtu, tak pro jistotu přidám nějaké praktické zkušenosti, protože tohle smrdí průserem   Přípravek na dutiny je nutné pečlivě vybrat a nejdříve odzkoušet, jak smrdí. Některé vosky změní odér auta na mnoho let a zejména v lětě to může být uvnitř  nesnesitelné. Pistole na dutiny určitě není totéž, co sprej. Kvůli většímu tlaku se vosk z pistole dotane opravdu všude. Sprej je více méně k ničemu, maximálně nějaká lokální oprava. Ale pozor - malými skulinkami pistole stříká i do interiéru - hadičku nasadíš zezadu do prahu a vylítne to až pod palubku, takže vnitřek je nutné komplet přikrýt, jinak na něm bude vosková mlha - na první pohled neznatelná, ale časem se to začně špinit, může to i naleptat plasty. Úplně nejlepší by bylo interiér vystěhovat - hlavně koberec od toho bude z druhé strany zaneřáděný a většina krycích plastů. Pokud vosku dáte příliš, rozpustí to původní nástřik a většina toho odteče kanálky na zem = výsledkem je snížená antikorozní ochrana.   Dodatečná antikorozní ochrana by se nikdy neměla dělat naslepo. Naopak by měla být zacílena výhradně na problémové partie - přiznám se, že u FIII netuším jaké to jsou, nějaké ale určitě budou.    
    • Ahoj, je to automatické, ale jen do pár vteřin. Já nepřitahuji páčku, ale lehce přidám plyn.
    • ja jsu z toho uplne blby.Asi najdu nekoho kdo mi to zapoji,jestli nekoho vubec najdu