Interier

Sedadla, potahy, volanty, tapecírungy, přístrojovka, řadičky...

    725 topics v tomto fóru

    1. Pazvuky

      • 316 odpovědí
      • 77 530 zobrazení
    2. Multifunkcni volant

      • 366 odpovědí
      • 91 769 zobrazení
    3. Výměna volantu

      • 235 odpovědí
      • 64 729 zobrazení
      • 105 odpovědí
      • 77 850 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 404 zobrazení
    4. Čištění klimatizace

      • 462 odpovědí
      • 155 163 zobrazení
    5. Oprava loketní opěrky

      • 1 odpověď
      • 1 490 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 127 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 4 400 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 499 zobrazení
    6. Stahovačka okna

      • 16 odpovědí
      • 5 668 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 269 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 4 593 zobrazení
      • 15 odpovědí
      • 462 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 252 zobrazení
      • 171 odpovědí
      • 55 641 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 3 425 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 356 zobrazení
      • 332 odpovědí
      • 98 749 zobrazení
      • 48 odpovědí
      • 15 360 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 825 zobrazení
    7. Spínač světel

      • 86 odpovědí
      • 33 540 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 562 zobrazení
      • 17 odpovědí
      • 5 920 zobrazení
    8. Zatékání do kufru

      • 67 odpovědí
      • 17 785 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.