Jump to content

ŠKODA Elroq

Elroq je prvním vozem značky Škoda, který se nese v duchu designového jazyka Modern Solid. Poprvé se tu tak zákazníci setkají například s novou maskou chladiče Tech-Deck Face, která je minimalistickou evolucí tradiční masky vozů Škoda, nebo s nápisy Škoda, které na kapotě či volantu nahrazují původní kulaté logo.

Forums

  1. Interiér

    vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....

    • No posts here yet
  2. Exteriér

    Vše co je zvenku - Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

    1
    post
  3. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....

    • No posts here yet
  4. Elektrický pohon

    Elroq stojí, stejně jako příbuzné větší modely rodiny Enyaq, na koncernové platformě MEB a využívá tedy prověřenou techniku. K dispozici budou tři kapacity baterie (55, 63 a 82 kWh) a celkem čtyři provedení modelu: Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW, Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW a dvě verze s největší baterií. Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW, v průběhu roku 2025 přijde i varianta Elroq 85x s pohonem všech kol.

    • No posts here yet
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    • No posts here yet
  6. Audio, Infotainment, Konektivita

    Infotainment systém nabízí analogový i digitální DAB tuner a internetové nebo hybridní rádio

    • No posts here yet
  7. Ostatní

    co se jinam nehodí

    20
    posts


  • Aktuální příspěvky

    • Jsou dvě V1.5 a V2.1, většinou ta 2.1 nefunguje 
    • 1. válec je u rozvodu, tedy nejblíž třeba k nádobce chladičové vody. P0303 je chyba zážehu na 3. válci. v 89 000 km už můžou být načaté nejen svíčky, ale i cívky. Pokud dojde na výměnu cívek, doporučil bych NGK, v případě, že budou i nové svíčky, pak NGK nebo originál VW AG (asi také výroba NGK), Brisk stojí za houby. Na výměnu to chce trochu víc času.
    • je to celé trapné , používám/používal jsem oznámení o opuštění oblasti a a také rychlosti, s nastavením na 0 km, co znamená že když se pohne auto došlo avízo. Používal jsem také čtení zpravodajský webů i toho fóra přes RSS čtečku v autě, nastavení bylo přes web, dnes již bohužel ... je to smutná situace.
    • Poradil by mi někdo s mojí fabií? Neustále se vlní přední kotouče, a to tak, že kopou do volantu, třese se celé auto... V servisech si neví rady. Pokaždé, když se vymění, stačí ujet 1000 km a už cítím mravenčení v pedálu. Na nápravě je všechno vyměněné - náboje, čepy, silentbloky, dával jsem i jiné třmeny, všechno marné. Rozhodně nejezdím "závody", brzdím spíš motorem, po zastavení nestojím na pedálu, zajíždím je normálně,  dávám kvalitní značky... Opravdu už nevím, čím to může být. Poslední věc, která mě napadla, že by to mohly dělat vodící tyčky řízení. Ty ještě nebyly měněné. Auto má už 350 tis. a je pravidelně udržované. Měl by prosím někdo nějakou radu? Fabia combi 2006... Děkuji 
    • Nie je jediná vec v ktorej by nová aplikácia bola lepšia ako stará, ale vo veľa veciach je horšia, preto ma vypnutie webu Škoda Connect a zrušenie starej aplikácie nenormálne serú.
×
×
  • Create New...