Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Škoda Veterán

--

Nové puzzle z edice RETRO-AUTA

Podkategorie

  1. Rady majitelům veteránů

    Garáž, kategorie, testace atd.

    34
    příspěvků

    56 témat v tomto fóru

      • 271 odpovědí
      • 69 600 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 691 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 2 788 zobrazení
    1. Škoda 645

      • 0 odpovědí
      • 3 130 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 987 zobrazení
    2. Pneumatiky na eMBéčku 1100

      • 9 odpovědí
      • 3 464 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 2 876 zobrazení
    3. Ráj veteránů

      • 1 odpověď
      • 6 501 zobrazení
    4. Zachovalá Felicia

      • 2 odpovědi
      • 5 252 zobrazení
    5. Prahy na Skoda 1000MB

      • 2 odpovědi
      • 4 654 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 5 124 zobrazení
    6. Počet lidí v autě

      • 1 odpověď
      • 3 343 zobrazení
    7. Škoda 4R 1928

      • 2 odpovědi
      • 5 161 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 10 543 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 6 183 zobrazení
    8. ŠKODA 6R

      • 0 odpovědí
      • 4 531 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 6 506 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 4 087 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 8 783 zobrazení
    9. Z čeho to je?

      • 5 odpovědí
      • 5 058 zobrazení
    10. Krásný veteráni

      • 2 odpovědi
      • 5 058 zobrazení
    11. ŠKODA 1000 MBG

      • 21 odpovědí
      • 18 992 zobrazení
    12. Škoda Oldies Custom Style

      • 1 odpověď
      • 6 180 zobrazení
    13. Škoda 100L

      • 3 odpovědi
      • 4 942 zobrazení
    14. Skoda 100 PROBLEM

      • 2 odpovědi
      • 4 567 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Bunicek: Je to zvlastni, Ambition má v Německu v základu litá kola, zadní el. okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní repro. Style u nich nema prakticky zadnou cenovou vyhodu a je oproti nasi chuda.   Situace, kdy u nas jednu dobu nemelo prakticky smysl kupovat vyssi vybavy se dost zasadne otocila. S treti generaci Fabie se naopak zacala vracet praxe, kdy nejvyssi standardni vybava byva "nejvyhodnejsi" a obsahuje velkou porci vybavy s relativne nizkym priplatkem.
      • Ceník a po slevách - jasný, ale Auris je za ceníkovou cenu, Leon x-desítek sleva. No hlavně jít teď objednat Scalu, při minulém velkooběru aut, nebo sleva známého, těžko někde dají víc jak desítku.. Já měl na Fabii 8% při keši, auto na trhu 9 měsíců, ale měl jsem známé.  Displej ve výšce rozkroku měla O1, F1 i Superb1, třeba ve F3 se mi ten Swing daleko více líbí, prostě tam padne do palubky a ne jako v i30 a mercedech nahoře.
      • Přesunuto do správné sekce => Octavia II. To může být cokoli - regulace turba například, nebo nějaký výpadek v zapalování. Bez diagnostiky není šance závadu identifikovat.
      • presne v nom som sedel v Galante.. aj by som vzal ale nema vegy 19", stresne okno a virtual cockpit.. s tymto vsetkym som objednal aj tak este o 2 tisic lacnejsie ako tento..
      • Ano, třeba ten Leon vychází po slevách hodně dobře. Ale to už je zase srovnání ceníkové ceny a ceny po slevách, ten Leon ani Auris nestojí ceníkově 430-450tis ani náhodou

        A o umístění obrazovky. Upřímně, ikdyž se mi ty tablety na palubní desce nelíbí, tak z hlediska používání je to lepší řešení než display někde ve výšce kolem nebo rozkroku...

        A myslím že ten komentář nebyl mířen primárně na exteriér, ale na ty vzdechy nad interiérem
    ×