ŠKODA Fabia I - Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

Toto fórum obsahuje 553 témat

    • 165 odpovědí
    • 97 142 zobrazení
    • 343 odpovědí
    • 211 027 zobrazení
    • 457 odpovědí
    • 85 362 zobrazení
    • 112 odpovědí
    • 57 686 zobrazení
    • 1 309 odpovědí
    • 181 147 zobrazení
    • 659 odpovědí
    • 140 294 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 155 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2 660 zobrazení
    • 219 odpovědí
    • 60 470 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 13 587 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4 677 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 87 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 333 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 4 709 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 230 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 275 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 4 612 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2 487 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 342 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 325 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 705 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 812 zobrazení
    • 106 odpovědí
    • 193 185 zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 8 202 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 619 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nekoho by mohl zajimat ten najezd a interval vymeny, protoze tady na foru moc F3C s vice km neni. Ale ok, spatne tema...
    •   Tak mapy 2018 běhají na  jedničku a funguje v tom i akustické upozornění na dodatečně přidané POI radary. Děkuji za link! Nevím, kde nastavím vyšší hlasitost na to akustické upozornění radarů. To koreluje s hlasitostí navigačních hlášení asi že? Nejradši bych měl navigační hlášení velmi tiše ale ty radary hlasitě, to nelze co? 
    • Mam tam osadene Osram cool blue intense a celkom ok.Teplota 4200k velmi blizka origo vybojke. https://www.najnakup.sk/autoziarovky/osram-coolblue-intense-h8-35w/galeria
    • Ja mám spravené čierne verzie slovenských log, ale vo Fabii fungujú iba na Swingu..   Na mojom Bolere vo Fabii stále nevypočítateľné biele rámčeky okolo loga.. na tomto obrázku tretie a piate logo.   Ostatné autá nemám odskúšané..
    • Petře, nevím co bys chtěl, aby měl Focus RS za motor? Pětilitr ví ejt?  Když pominu to, jak by bylo možný ho tam zastavět, tak si nedovedu představit, jak by to s tím brutálně nefungovalo... Dovedeš si představit s tím jezdit na okreskách pilu? Teď mluvím o jízdě, ke které je to auto určené, nemyslím běžné přesuny a občasné předjíždění, nebo jízda 150tkou po dálnici. Není problém ve foukaných dvoulitrech, už kdysi se na těch motorech dělalo 350ps+ a jezdilo to spolehlivě. Měl jsem jeden čas možnost jezdit s LanEvem V GSR a krom standartní péče nebyl problém. Jediný co, tak to žralo i děti kolem cesty... Nicméně já problematiku spatřuju jinde, než že by ty motory neměly potenciál. Zaprvé je to stále o majiteli. Dřív nebyla tato "sportovnější" auta tak dostupná, respektive v tom nebyla taková móda. Dneska v tom jezdí spousta lidí, kteří tomu za mák nerozumí, mají to jen jako společenský credit. Takovýhle lidé neřeší ohřátí a chlazení auta, určité rozumné chování. Jenže právě tohle ty jednotky potřebují... Věc druhá je ta, že dneska je obecný tlak na ekologii a emise. Dneska není problém udělat jednotku, co z vtipného objemu udělá hromadu koní, ale je problém udělat jednotku o určitém objemu a výkonu, aby splnila všechny požadavky, které po výrobci požaduje "zelený" svět. A sloučení vysokého výkonu plus těhle eko záležitostí opět daleko více motor zatíží, takže je náchylnější k nějakému problému. Neříkám, dneska už se prostě věci nevyrábí na 30let dopředu, ale je to dané tlakem doby. Můj názor je takový, že i dnes se dá najít auto, které dobře poslouží na několik let dopředu, jen se o něj člověk bude muset starat a rozumně se k němu chovat.   Tím netvrdím, že Ford neudělal někde při vývoji zásadní chybu, která se teď neprojevila    EDIT - Byl jsi někdy jezdit na okruhu?  Tam by jsi poznal, že vlastně těch 350ps musí taky hodně makat