Jump to content

Škoda OCTAVIA I, II, III a IV

Forums

  1. Hospoda

    Pokec

    228k
    posts
  2. 188.7k
    posts
  3. 157.6k
    posts
  4. Octavia III

    The OCTAVIA is the most versatile model in the ŠKODA range, available as a practical liftback or the even more spacious estate. You can choose a petrol or diesel engine, manual or automatic transmission, and front- or all-wheel drive.

    57k
    posts
  5. Octavia IV

    Even better, more spacious, safer, more connected and more emotive than ever: with the launch of the fourth generation of its bestseller, ŠKODA has reached new dimensions. 

    3.5k
    posts


  • Aktuální příspěvky

    • Jako velkou vyhodu vidim v tom ze maji pasivni chladic bez vetraku.
    • Prvni foto... jinak chybu nehlasi
    • Koupil jsem vcera za 1990 na obautodily... jinak objimku nasadis normalne v ruce a le chce to hadr nebo rukavice
    • Důležité je, že nelze jen žárovku instalovat a jezdit. Je nutné doštelovat na stěně nebo regloskopu - pootočit žárovku doleva nebo doprava o pár zoubků a najít nej kreslení. Pak teprve by mělo následovat běžné seřizování potkávacích světel. To jsem zvědav, jak dopadneš. Mě ty čínské Osramy přijdou až za měsíc (vypadají podobně, ale mají vždy ten Cambus , takže spotřeba je větší - 25W). Navíc mají aktivní chladič (ventilátorek), což ale ve vodotěsně uzavřeném prostoru světla asi není žádná výhoda. Držím palce. Ještě dotaz: na té foto, kde jsou vedle sebe Halogen a Led žárovky, se mi zdá, že vlákno halogenky je výš od základny- objímky, než ledky. Je objímka na ledce správně nasazena na té černé válcové části.
    • Mám OIII fc také s Kessy a auto stojí většinu času v garáži skoro 500m od místa kde mám klíče (doma v šuplíku ). Od výroby vydrželi baterie v obou klíčích zhruba 2 roky, potom výměna za originály (zbytečnost - pouze dražší než ostatní, ale bez vlivu na výdrž, neboť tyto vydržely pouze necelých deset měsíců). Nejvíc mě štve, že dopředu nedochází k žádnému varování...
×
×
  • Create New...