Toto fórum obsahuje 158 témat

    • 322 odpovědí
    • 92 116 zobrazení
    • 99 odpovědí
    • 24 860 zobrazení
    • 119 odpovědí
    • 10 747 zobrazení
    • 304 odpovědí
    • 39 866 zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 20 851 zobrazení
    • 251 odpovědí
    • 49 626 zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 17 701 zobrazení
    • 205 odpovědí
    • 32 205 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 261 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 437 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 429 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 1 819 zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 24 471 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 400 zobrazení
    • 68 odpovědí
    • 15 773 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9 601 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 512 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 592 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 849 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 2 782 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 554 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 2 478 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 11 151 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1 722 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 1 370 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Nekoho by mohl zajimat ten najezd a interval vymeny, protoze tady na foru moc F3C s vice km neni. Ale ok, spatne tema...
    •   Tak mapy 2018 běhají na  jedničku a funguje v tom i akustické upozornění na dodatečně přidané POI radary. Děkuji za link! Nevím, kde nastavím vyšší hlasitost na to akustické upozornění radarů. To koreluje s hlasitostí navigačních hlášení asi že? Nejradši bych měl navigační hlášení velmi tiše ale ty radary hlasitě, to nelze co? 
    • Mam tam osadene Osram cool blue intense a celkom ok.Teplota 4200k velmi blizka origo vybojke. https://www.najnakup.sk/autoziarovky/osram-coolblue-intense-h8-35w/galeria
    • Ja mám spravené čierne verzie slovenských log, ale vo Fabii fungujú iba na Swingu..   Na mojom Bolere vo Fabii stále nevypočítateľné biele rámčeky okolo loga.. na tomto obrázku tretie a piate logo.   Ostatné autá nemám odskúšané..
    • Petře, nevím co bys chtěl, aby měl Focus RS za motor? Pětilitr ví ejt?  Když pominu to, jak by bylo možný ho tam zastavět, tak si nedovedu představit, jak by to s tím brutálně nefungovalo... Dovedeš si představit s tím jezdit na okreskách pilu? Teď mluvím o jízdě, ke které je to auto určené, nemyslím běžné přesuny a občasné předjíždění, nebo jízda 150tkou po dálnici. Není problém ve foukaných dvoulitrech, už kdysi se na těch motorech dělalo 350ps+ a jezdilo to spolehlivě. Měl jsem jeden čas možnost jezdit s LanEvem V GSR a krom standartní péče nebyl problém. Jediný co, tak to žralo i děti kolem cesty... Nicméně já problematiku spatřuju jinde, než že by ty motory neměly potenciál. Zaprvé je to stále o majiteli. Dřív nebyla tato "sportovnější" auta tak dostupná, respektive v tom nebyla taková móda. Dneska v tom jezdí spousta lidí, kteří tomu za mák nerozumí, mají to jen jako společenský credit. Takovýhle lidé neřeší ohřátí a chlazení auta, určité rozumné chování. Jenže právě tohle ty jednotky potřebují... Věc druhá je ta, že dneska je obecný tlak na ekologii a emise. Dneska není problém udělat jednotku, co z vtipného objemu udělá hromadu koní, ale je problém udělat jednotku o určitém objemu a výkonu, aby splnila všechny požadavky, které po výrobci požaduje "zelený" svět. A sloučení vysokého výkonu plus těhle eko záležitostí opět daleko více motor zatíží, takže je náchylnější k nějakému problému. Neříkám, dneska už se prostě věci nevyrábí na 30let dopředu, ale je to dané tlakem doby. Můj názor je takový, že i dnes se dá najít auto, které dobře poslouží na několik let dopředu, jen se o něj člověk bude muset starat a rozumně se k němu chovat.   Tím netvrdím, že Ford neudělal někde při vývoji zásadní chybu, která se teď neprojevila    EDIT - Byl jsi někdy jezdit na okruhu?  Tam by jsi poznal, že vlastně těch 350ps musí taky hodně makat