Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

Toto fórum obsahuje 157 témat

    • 322 odpovědí
    • 90 490 zobrazení
    • 99 odpovědí
    • 24 337 zobrazení
    • 119 odpovědí
    • 10 198 zobrazení
    • 304 odpovědí
    • 39 275 zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 20 374 zobrazení
    • 251 odpovědí
    • 48 647 zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 17 284 zobrazení
    • 205 odpovědí
    • 31 523 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 340 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 303 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 1 730 zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 23 984 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 316 zobrazení
    • 68 odpovědí
    • 15 262 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 9 438 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 417 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 468 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 745 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 2 681 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 473 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 2 381 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 10 838 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1 632 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 1 258 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1 401 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Uz to tak ma O3, S3 i Kodiaq.   Nekde to tu Lukason psal.
    • no, myslím, že ho s tím plácáním nesmyslů mimo téma docela doháníš  přece jen odpověď na "jak to zprovoznit na iOS" napsat "u Windows Mobile je to úplně jedno, přenese se vše", což už je tady řečeno několikrát a nikdo se nad tím moc nevzrušuje, podle mě taky není úplně to, co by chtěl tazatel slyšet   
    • jestli jezdíš autem na záruku tak bych si s tím hlavu vůbec nelámal, navíc s 0W20 ušetříš za phm... Proč řešíš olej když jezdíš do autorizáku na garančky a máš nové auto jen po dobu záruky ? Nevídím v tom smysl jen ztrácíš čas, tohle budou řešit lidi co kupují ojetiny, jasně se tím ukazuje politika, kterou většina automobilek tlačí už dlouhou dobu... tj. auto na 5 let nebo 200K km a to ten motor podle mě s 0W20 i LL intervalem prostě dá, ono při platech na západ od nás (průměrná mzda mezi 80 a 120 tisíci v závislosti na oblasti) myšlenka každých 5 let nové auto které se dá pořídit v některých zemích za dva platy, není absolutně problém. To že je to v době kdy evropa tlačí zelenou politiku extrémní pokrytectví je věc druhá, ale když jim to green EU  toleruje tak je to jejich věc, mě to jen utvrzuje v tom že se nejedná o nic jiného než zelený business a nikdo tu ve skutečnosti ekologii absolutně neřeší. V zelenou politiku začnu věřit až někdo zakáže dovoz spotřebního zboží do EU s neadekvátně krátkou životností a výrobou takových produktů v EU. Může si každý tvrdit kdo co chce, ale auto by prostě mělo vydržet aspoň 20 let, je ekologičtějšího ho udržovat než sešrotovat a vytvořit nové, dřív se běžně kupovalo auto na polovinu života a vydržela, s moderní metalurgií musí vydržet i moderní auta když bude vůle. Právě na automobilovém průmyslu je krásně vidět jak jednotlivé státy to myslí s ekologií vážně a bohužel to zatím myslí vážně jen výrobci toyoty a mazdy...
    • Njn, Norci jsou úchylové