159 topics v tomto fóru

    1. Přední ramena

      • 323 odpovědí
      • 96 497 zobrazení
    2. Letní pneu

      • 99 odpovědí
      • 26 299 zobrazení
    3. Kola, disky

      • 119 odpovědí
      • 12 590 zobrazení
      • 304 odpovědí
      • 41 925 zobrazení
    4. Brzdové kotouče help

      • 72 odpovědí
      • 22 271 zobrazení
      • 251 odpovědí
      • 52 341 zobrazení
      • 43 odpovědí
      • 19 372 zobrazení
    5. Zimní pneu

      • 205 odpovědí
      • 34 003 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 319 zobrazení
    6. Vibrácie

      • 4 odpovědi
      • 859 zobrazení
    7. snímač ABS

      • 5 odpovědí
      • 829 zobrazení
    8. Zvyseny podvozok

      • 4 odpovědi
      • 872 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 2 173 zobrazení
      • 81 odpovědí
      • 25 957 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 763 zobrazení
    9. tvrdý brzdový pedál

      • 68 odpovědí
      • 17 742 zobrazení
    10. oprava alu kol

      • 12 odpovědí
      • 10 122 zobrazení
    11. Zdvihacie body superb

      • 1 odpověď
      • 876 zobrazení
    12. Brzdy nebrzdí, propad a nekomunikují

      • 0 odpovědí
      • 1 006 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 1 191 zobrazení
      • 21 odpovědí
      • 3 273 zobrazení
    13. "Rána z kufru"

      • 1 odpověď
      • 908 zobrazení
    14. ESP

      • 15 odpovědí
      • 2 863 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 12 386 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 2 115 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.