159 topics v tomto fóru

  1. Přední ramena

    • 322 odpovědí
    • 95 304 zobrazení
  2. Letní pneu

    • 99 odpovědí
    • 25 921 zobrazení
  3. Kola, disky

    • 119 odpovědí
    • 12 136 zobrazení
    • 304 odpovědí
    • 41 469 zobrazení
  4. Brzdové kotouče help

    • 72 odpovědí
    • 21 917 zobrazení
    • 251 odpovědí
    • 51 689 zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 18 865 zobrazení
  5. Zimní pneu

    • 205 odpovědí
    • 33 595 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 171 zobrazení
  6. Vibrácie

    • 4 odpovědi
    • 730 zobrazení
  7. snímač ABS

    • 5 odpovědí
    • 739 zobrazení
  8. Zvyseny podvozok

    • 4 odpovědi
    • 750 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2 073 zobrazení
    • 81 odpovědí
    • 25 609 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 644 zobrazení
  9. tvrdý brzdový pedál

    • 68 odpovědí
    • 17 250 zobrazení
  10. oprava alu kol

    • 12 odpovědí
    • 9 956 zobrazení
  11. Zdvihacie body superb

    • 1 odpověď
    • 756 zobrazení
  12. Brzdy nebrzdí, propad a nekomunikují

    • 0 odpovědí
    • 885 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1 104 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 3 162 zobrazení
  13. "Rána z kufru"

    • 1 odpověď
    • 795 zobrazení
  14. ESP

    • 15 odpovědí
    • 2 753 zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 12 001 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 1 976 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?