Jump to content

171 topics in this forum

    • 4 replies
    • 1,831 views
    • 12 replies
    • 1,939 views
  1. Tvrdší péra na prdel

    • 17 replies
    • 2,362 views
    • 2 replies
    • 1,340 views
    • 5 replies
    • 1,667 views
  2. Servo buchanie

    • 3 replies
    • 1,534 views
    • 10 replies
    • 1,310 views
    • 16 replies
    • 1,984 views
  3. Zadní náprava

    • 0 replies
    • 1,301 views
    • 2 replies
    • 1,165 views
    • 3 replies
    • 1,325 views
  4. vzduchovy podvozek

    • 4 replies
    • 2,008 views
    • 4 replies
    • 1,548 views
  5. Vrže řízení

    • 15 replies
    • 5,001 views
  6. Divnej Zvuk :D

    • 9 replies
    • 1,545 views
    • 7 replies
    • 1,380 views
    • 24 replies
    • 4,031 views
    • 5 replies
    • 1,512 views
    • 13 replies
    • 5,426 views
  7. Hrebeňové riadenie

    • 9 replies
    • 1,948 views
  8. plavani auta

    • 17 replies
    • 4,352 views
  9. Kryt pod motor

    • 10 replies
    • 2,009 views
  10. podivny zvuk pri zataceni

    • 1 reply
    • 1,787 views
  11. Cvakání při plném rejdu 1 2

    • 49 replies
    • 12,229 views
  12. Kapalina do serva

    • 18 replies
    • 3,016 views


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím jsem tady poprvé ,něco jsem tady o této chybě hledal ,ale řešení jsem nenašel .Tak se pokusím popsat mou anabázi. Mám fabii 1,4 16V motor BBY rok 03. Najet 186tKm. Začátkem dubna se ukázala chyba MIL  P0401 což  bylo nedostatečný průtok zpětného oběhu výfukových plynů. Ještě jsem kolem EGR ventilu nic neřešil, a zaměřil jsem prvně na čidlo vzduchu které měři i váhu vzduchu a na vstup spalin od EGRu do sacího prostoru pod škrtící klapkou. Které bylo dost zanešené vyčistil jsem prostor kolem vstupu a vyčistl i škrtící klapku. Nastavení škrtící klapky proběhlo v pořádku. Zkontrolováno u technika na VAG. Ale co jsem si všiml ,že motor  jak se zahřál tak při jízdě pokud jste vyřadily kolísaly otáčky mezi 1000-1300, při zabržděni klesly na 800 a volnoběh byl v klidu. Prostě jakoby při jízdě a vyřazení otáčky kolísaly ,ale jak se auto zastavilo spadly na volnobeh a krásně držely. Při tomto chování asi po 40km se oběvila chyba P0402. Tak to jsem už vyměnil EGR venti za nový (Pierburg) a stí mi i čidlo vzduchu.To předchozí jsem jen vyčistil bylo zanešené. Znovu jsem zkontroloval přes VAG a vše podle technika OK. Jen se stále opakuje chování volnoběhu za jízdy , to se ovšem nechová pokaždé v průběhu jízdy není to pravidelně. Co se pravidelně po asi 40km opakuje periodicky chyba P0402. Tak mě napadlo zaslepit EGR ventil těsněním  za egrem i před vstupem do sání (kdyby nahodou byla trubka od egru prasklá a přisávala) A auto se chová stále stejně ..volnoběh i chyba P0402. Tedˇ se ukazala asi po 90km. Auto ve vysokých otačkách jede v pohodě. Co vím tak EGR při startu-volnoběho- vyšším zatížení auto je zavřený. Co mohu tak mám diagnostiku v mobilu Torgue. Kde vydím úhel nastavení klapky , opod. Co jsem vysledoval tak v okně Emission readines při vymazání chyby jsou neukončeny tři položky ,což chápu že chyba byla vázana na konkrétní věci. Funkci egru ,O2,katal. Ale v okamžiku kdy vyskočí chyba  P0402 a než ji smažu je u položky EGR system ..complete". Proč je kompletní když chyba přimo popisuje chybu EGR? v přiloze ještě uvádím stav ,,zmražených snímku" při chybě. Kde ještě hledat . P.S. olej měněn vloni, pravidelně,vzduch filtr taktéž v srpnu ...do benzínu pravidelně dávám VIF Super Benzin Aditiv , vyměna asi dva roky palivový filtr. Bez názvu 1.odt
    • Mazda3 v naprosto hrozném stavu, ale značka musí být.
    • Já sám jsem velká zátěž 😂😂😂
    • Kdo by si chtěl ze Slovenska odskočit do Kopřivnice,můžu pomoci :-)
×
×
  • Create New...