Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update   

  1. Včera
  2. Ono dost lidí si koupí kombi třeba jen kvůli vzhledu. Nevím, přijde mi, že Ty taky vozíš jen vzduch k hovnu. Prostě liftu chybí ta střecha a navíc, mě se s kombi parkuje lépe jak třeba s Rapidem liftem. No a i kdyby měl větší kufr, tak nevidím důvod si nekoupit O3, která je přeci jen někde jinde.
  3. Detail bude ten, ze k odberu az tak minimalne za pul roku
  4. Mam OII 2.0 TDI 16V , BKD ,11.2004 , hlava revize B - Germany , 229000Km. V zimě se začala manželce ztrácet voda. Cca 0,5l na 1000Km, v letě i míň. Nádobka na chl. kapalinu čista , olej bez povlaku čistý. Jen již v letě se občas ráno při startu jako by rval s vodou ve válci. Tlaková zkouška odhalila že voda se ztrácí do motoru. Možnosti : hlava, těsnění pod hlavou, nebo chladič zplodin. Rozebrání motoru: Těsněni OK, chladič OK, test hlavy NG. Unik kapaliny ve výfukovém kanále (nad ventilem) prvního válce. Výměna mnou zakoupené hlavy AMC a nové rozvody Contitech s vodní pumpou ve značkovém servisu Škoda s dalším materiálem a prací( těsnění šrouby, ložiska, výměna všech kapalin ,apod.) cca 35000Kč. V neznačkovém servise by se cena za práci dala asi ještě stáhnout, ale chtěl jsem nějakou garanci. To že mě ta hlava může potkat vím 11let, ale projevilo se až v cca 220000Km. Protože auto mám prakticky od novoty ( přede mnou jej měl 3roky otec), jezdilo po celou dobu do značky a hlavně jsem jej nechtěl prodat se skrytou vadou. Šel jsem raději cestou opravy , včetně opravy dalších postupně dozrávajících problemů( dvouhmota, rozvody, škrtící klapka, chladič klimatizace). Přikládám to jako inspiraci pro ostatní zda to řešit a kolik to stoji.
  5. a já sem zase přijel
  6. Jakože přetlačíš čerpadlo ABS/ESP, jo? No to si fandíš... Z první ruky vim o konkrétním případu, kdy si přesně takhle - na zvlněném asfaltu od kamiónů - jeden chlápek dal na držku (zrušený auto, jeho odvezla záchranka). Kopec a dole zatáčka. Auto koncernu VW, to ale myslim neni podstaný. Pár dní před tím, tam jel jinej chlápek - (bejvalej závodník a zkušební jezdec ŠA, kterýho znám osobně a od kterého vim o tom případu) a udělalo mu to to samý - ABS-ko vyhodnotilo zvlněnou silnici jako led (v těch vlnách dole je kolo na zlomek sekundy ve vzduchu a má tendenci blokovat a ačkoli ho horní část vln zase roztáčí a brzdy můžou využít dobrou adhezi, ABS to prostě nedá), pedál ztvrdnul a auto přestalo brzdit, před zatáčkou z kopce... Jelikož neni řidič amatér, tak to "s odřenýma ušima" dal. Pak jel okolo zrovna když policajti měřili a běhali kolem toho nabouranýho auta, co vylítlo ze zatáčky, chlápek byl už v nemocnici. Zastavil a řekl "já jsem ing. xy, zkušební jezdec ŠA a řeknu vám přesně, co se tu stalo...". Když jel tudy znovu, už byly urgentně opravený dva pruhy toho zvlněnýho asfaltu. Paradox je, že s nějakym "starym kýblem" bez ABS by se to nestalo. Je to už ale takže zde je to vše, co jsem k tomu napsal. ________________________________________________________ Já objednával auto 3.2.2016 v Auto Louda Teplice, z linky v Bratislavě sjelo 15.3.2016 a z prodejny jsem si ho odvezl 5.4.2016 (taky jsem se vyhnul zimákům, ty mi dali "zdarma" do kufru )
  7. Tak tak, souhlas - pěkně a srozumitelně napsáno Sám mám už cca rok a půl po úpravě 1,2 TSI 66 kW (EA211) najeto skoro 20 tis. km (celkově cca 30 tis. km) a auto šlape jako hodinky, šel bych do toho znovu bez váhání... Taky samozřejmě hodně záleží na tom, jak se k autu a potažmo k motoru a spojce kdo chová, že...
  8. Hosi jste blazni ? Rapid Combi ? ... vzdyt i ted Rapid Lift ma vetsi kufr nez FIII. combi. kdyby byl combi, tak bude mit kufr vetsi nez OIII. combi. Jak typicke, vetsi vetsi vetsi a uplne k hovnu, jenom vozit vzduch a to nemluvim o neumeni parkovat a pak jsou omrd*ny vse vsechny auta. Ste tak trend SUV. Spadnete uz z ty svetsky a postavte se na zem
  9. Takže, UPDATE.. Po aktualizaci iPhone na iOS11 hraje auto úplně jinak. Spotify na extrémní kvalitu hraje stejně jako 15Mb FLAC. Takže problém vyřešen :-). Každopádně díky za připomínky a rady.
  10. Ahojda panove, poradi nekdo? Dodelal jsem Citisafe a destak, vse spravne zapojeno, ale nevim kde mam nakodovat tu nouzovou brzdu. Pripojena je spravne, v gateway se sama prida, kodovat nejde. Pise to chybu : Address AD: Brake Sensors (J939) Labels: 1S0-907-201.clbPart No SW: 1S0 907 201 A HW: 1S0 907 201 AComponent: CV-SENSOR H06 0460 ASAM Dataset: EV_CVSen 001001ROD: EV_CVSen.rodVCID: 285186CB5719BC02E6-807C12291 - External Control Module P150F 00 [009] - Incorrectly CodedConfirmed - Tested Since Memory Clear Coz je ze se musi nekde dokodovat ... ale nevim kde ... drat na vypnuti vede do BCMky, moznost je jeste ABS ... VCDS v nejnovejsi verzi nevi ... Tipuji na tu BCM. Nevi prosim nekdo? Nez vytahnu ODISe... Diky moc ...
  11. no, myslím že jsem se rozhodl dobře se ho zbavit. Jinak "odhadce" řikal, že takhle zachovalýho dlouho neviděl Ještě jsem ho dostal když jsem mu řekl ať řekne vše co je blbě a že to hned u nich nechám opravit na záruku
  12. Ono to právě může být skrz. A pak by mě fakt zajímalo, jak by to řešili, protože oprava by byla drahá jako prase. Chápu, že pro tebe nemá význam se tím zabývat, ale bylo by to zajímavé "dovyšetřit"
  13. a hlavně pujdou videt kola?a pujde vubec vytocit poradne?
  14. Tak už taky doma. Díky za pokec a jsem rád, že to nakonec klaplo. ;-)
  15. Nojo, uplně změnil názor na oktávku ten Plačka, kdyby jste ho viděli, ty slzy štěstí v očích. Liboval si zejména v rozjezdu, když trhal asfalt a pak že ta oktávka je taková na silnici klidnější, že tolik neposkakuje sem a tam Ale to bych chtěl podoktnout a to mi Kinderplačka dá za pravdu, že v autě nebyly slyšet žádné pazvuky, což píšu zejména pro Oplbizu
  16. Je to z technickeho hladiska absolutne bezproblemovy rozmer. Len ho treba zapisat do TP...
  17. je to staré 3 roky ještě se mu nezdála spojka. Spojku a sloupky - kvůli nim to ponížil o cca 10tis. A stejně i po opravě by asi cenu nezvednul. Bude to opravené, ale už se něco opravovalo na laku - ponížení by tam bylo tak jako tak...
  18. K čemu certifikát? Aby ti z dobře fungujícího motoru udělali mrzáka? To si necháš nejdřív nahrát kurv_ítko abys to pak opravil chipem. Sorry jako.
  19. jestli chce, tak mu prodám moji oktávku otočenou přes střechu
  20. čau dotaz...mam škodu octavia 2 110kw a chtěl bych tam kola RONAL R57 7.5x18 5x112 ET45 jsou to R18,ale škodovka uvádí že R18 nejdou,má někdo zkušenosti s tím bez upravy?
  21. Ano na prorezavění, to tohle splňuje, poškozený lak není, je krásně vidět, že to leze zevnitř ven, jestli ti kvůli tomu ponižujou výkupní cenu tak bych trval na svém na tož, že je to staré 5 let jen.
  22. Pánové, fajn pokec na čaji. Díky za účast zdravého jádra. Tak zase za měsíc.
  23. jo, ale i tak bych to asi nereklamoval, protože ti přestříkají celý sloupek, což by pak bylo naprd při prodeji. Já si taky chodím s měřákem a chodil i tenhle týpek. Bylo by lepší to lokálně opravit. Jestli by vůbec Škoda reklamaci uznala, záruku máš na prorezavění...
  24. Myslím, že je jedno kolik chybí km, tohle je na záruku karoserie, ta je myslím 12 let, takže si to vyreklamuje nový majitel, když bude mít snahu to řešit.
  25. Porovnavas kontrast Porsche a Fabie ? .... ale ne ne jasne, beres jen priklad ale i tak. Me se cervena libi, proto ji taky mam kazdopadne kdyz uz, tak at je to sladeny,... cervena/cerna EX ..... cervena/cerna IN. Jasny je to vec nazoru. Zklamu te, chrom spodky uz nemam a nenabizim
  26. kolečka se mohou protáčet na ose. Tak tim zezadu něčím zatoč a pozoruj, kam až se to přenese. Chce to ale zatočit docela svižně, nějakou tlustší špejlí mezi prsty, To horní kolečko vlevo se podle fotky nezdá úplně ready, ale možná je to jen tím otiskem vazelíny
  1. Načíst další aktivity