S citem, na studeném motoru a jen hadicí. Jinak je divné, když čtu "za 2 až 3s se teplota vrátila do normálu". Teploměr vody je nafixlovaný, do nějakých 110°C ukazuje 90/střed stupnice (prý, aby řidič nebyl ve stresu - tak proč tam takovou ne-indikaci dávat??). Pokud to nejsou minuty, tak to asi znamená, že teplota chodila okolo toho rozmezí (+1°C a ručička vystřelí, pak naopak klesne). Tak příště koukni na teplotu oleje, ta je trochu relevantní (píšou, že do 120°C to oleji neškodí...no). Olej má trochu zpoždění, za rychlé jízdy (viz dnes) 102-4°C, při zpomalení ve městě i 108°C, ale celkem se měnilo i počasí.
Na 6 bych 130 s takovým autem (a naloženým) asi ani nejezdil... pak přijde jedno zastavení do kolony a vaří se to. Zde lze asi poradit: nenakládat tomu tolik, doma event. nechat zkontrolovat. Zavzdušněný okruh snad není. Na fakt, že by se "snižoval výkon motoru", bych nespoléhal - zatím jsem o tom nečetl.