Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/12/24 ve všech sekcích

  1. Rok se s rokem sešel a je nejvyšší čas domluvit další sraz. Termín srazu: neděle 8. září 2024 ve 14:00hod ( soboty je zavřeno) Místo srazu: U Husova sboru 538 , 779 00 Olomouc http://husuvsborolomouc.unas.cz/?page_id=39 S @Martab aktuálně řešíme místo, kde si poté zajdeme na jídlo. Kdo dorazí? 1. Pawouk 2. Ondra16V +1 3. Skodzinek 4. VeteranChild + 2 5. Radek Švec 6. Bullets 7. ExecutedDonut 8. Bikes 9. Martab ...
    4 body
  2. Dobrá, varianta od @VeteranChild, respektive mi o ní psal i @Martab, se mi líbí Takže pokud nebudete proti, můžeme sraz udělat tam. Co vy na to? A co na to zdejší ředitel @Pawouk?
    2 body
  3. Restaurace je otevřená, resp to píšou na směrnících s objížďkou, že restaurace je v provozu.
    2 body
  4. Ja len pre istotu, aj podržite to tlačidlo alebo len stlačíte? U mňa origo kľúč funguje dlhším podržaním.
    2 body
  5. S tou "tlakovou" vodou opatrně. Já jsem na hulváta opláchnul chladič vapkou a proud vody ohnul všechny ta plechová žebírka mezi těma trubičkama s vodou, takže pak skoro neměl kudy proudit vzduch. Pak jsem je musel, jako ichtyl po jednom narovnávat. 🙂
    2 body
  6. No nevím, je tam zavřená slinice. https://mapy.cz/dopravni?planovani-trasy&x=17.4597862&y=49.5777454&z=16
    1 bod
  7. Taky se určitě hlásím. 🙂 Jako restaurace by Farmářská Bašta nepřicházela v úvahu? Ještě s Meganem jsem tam byl a můžu jen doporučit. 👌 EDIT: Tady ještě odkaz z návštěvy na jaře.
    1 bod
  8. Ne, tady v této sekci je samozřejmě také téma o výběru diagnostiky. Tak ho použij a nechoď jinam.
    1 bod
  9. V téme Octavia II elektrika je na to téma, vybral som podľa odporúčaní v tej téme a funguje všetko bez problémov.
    1 bod
  10. S citem, na studeném motoru a jen hadicí. Jinak je divné, když čtu "za 2 až 3s se teplota vrátila do normálu". Teploměr vody je nafixlovaný, do nějakých 110°C ukazuje 90/střed stupnice (prý, aby řidič nebyl ve stresu - tak proč tam takovou ne-indikaci dávat??). Pokud to nejsou minuty, tak to asi znamená, že teplota chodila okolo toho rozmezí (+1°C a ručička vystřelí, pak naopak klesne). Tak příště koukni na teplotu oleje, ta je trochu relevantní (píšou, že do 120°C to oleji neškodí...no). Olej má trochu zpoždění, za rychlé jízdy (viz dnes) 102-4°C, při zpomalení ve městě i 108°C, ale celkem se měnilo i počasí. Na 6 bych 130 s takovým autem (a naloženým) asi ani nejezdil... pak přijde jedno zastavení do kolony a vaří se to. Zde lze asi poradit: nenakládat tomu tolik, doma event. nechat zkontrolovat. Zavzdušněný okruh snad není. Na fakt, že by se "snižoval výkon motoru", bych nespoléhal - zatím jsem o tom nečetl.
    1 bod
  11. Ještě bych takový postoj chápal, když by šlo o službu zdarma, ale když za to chtějí prachy??? No, snad to do prvních mrazů stihnou, abych mohl z domu spouštět nezávislé, protože ovaladačem nemám takový dosah z bytu na parkoviště. Jinak pivo je dobrý nápad. Já nejezdím v 99% v noci, takže od 23 do 6 do rána jsem měl nastaneno hlášení - takže takový malý případný alarm, že mám volat ohledně ukradeného auta a nezjistit to až ráno 😉
    1 bod
  12. Jde sama skodovka na to prodava potrebny hardware a aktivacni klic ale neni to levne
    1 bod
  13. Je třeba vyměnit páčku a pořešit SWAP: https://wirer.sk/f3_tempomat/
    1 bod
  14. Pro nenarocny by mohlo stacit - 2x 10cm polystyren. Zmizi schod a podlaha je rovna. Cena a dostupnost polysternu vs dodatecna mezipodlaha - bezkonkurencni
    1 bod
  15. Ono chyba by mohla byť kľudne aj v špinavých chladičoch. Stačí bordel vtlačený v rebrách alebo medzi klíma chladičom a vodným a v tých extrémoch vonku sa to môže prejaviť.
    1 bod
  16. Hm, tak z nastavení sbíhavosti zadní nápravy nejspíš vzniklo to rčení o geometrii a dál už to žije vlastním životem. No, ale toto celé není předmětem tohoto tématu. Už toho bylo napsáno dost. Takže
    1 bod
  17. nedávno mi autorizovaný servis seřizoval geometrii, ptal jsem se na nutnost kalibrace radaru a kamery a řekli, mi že není třeba díval jsem se a v dílenské příručce k S III je uvedeno k radaru toto: Nové nastavení je nutné jestliže: ♦ Byla nastavena sbíhavost zadní nápravy. ♦ Řídicí jednotka adaptivního tempomatu (ACC) -J428- byla demontována, namontována, případně vyměněna. ♦ Byl demontován a namontován přední nosník nárazníku. ♦ Přadní nosník nárazníku byl povolen, případně přestaven. ♦ Nastavovací úhel není v rozmezí -0,8° až + 0,8° (Hodnota nastavovacího úhlu v „naměřených hodnotách“ řídicí jednotky adaptivního tempomatu (ACC) indikuje zda není nastavení snímače mimo toleranci.) a dále: Kamera asistenčních systémů -R242- musí být zkalibrována jestliže: ♦ V chybové paměti je záznam „žádné nebo chybné základní nastavení / přizpůsobení“. ♦ Přední kamera asistenčních systémů -R242- byla vyměněna. ♦ Bylo vyměněno, případně demontováno čelní sklo. ♦ Byla nastavena sbíhavost zadní nápravy. ♦ Byla provedena úprava podvozku, která zapříčinila změnu světlé výšky vozidla.
    1 bod
  18. Kdysi, kdosi, měl nedokonalé spoje na velkých pojistkách na baterce.
    1 bod
  19. To ovšem nic neznamená, žes nepostupoval podle manuálů výrobce vozidla.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...