Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/19/24 ve všech sekcích

  1. Chlapci a děvčata zejtřejší slezinu si užijte ve zdravý a hlavně ať vám chutná. Já jedu na sraz konkurence
    1 bod
  2. @TOMUS No... Ty obrázky jsem tady na fóru už našel, ale ty dráty tam jsou jiné, proto jsem se ptal na tem můj svazek 😉 Nicméně to nakonec asi použiju, viz níže @Dula No to je skvělý! Přemýšlel jsem jak, ale naprosto jednoduché elektrické zapojení mě sice napadlo, ale potřeboval jsem to od někoho schválit. Takže nejjednodušší cestou: 1) černé od mlhovek na kostru (mínus) 2) červené od mlhovek spojit a potom po cestě pojistka, spínačka č.8 a budíky č.19 hotovo Ráno jdu na to! Takhle je to ultra jednoduché 😉 Díky
    1 bod
  3. samozřejmě až potom co to začne samovolně stírat. Vzhledem k tomu, že to dočasně problém vyřeší tak mě to vede k myšlence, že tam musí být nějaký špatný kontakt, popř. ten mechanismus páčky je nějaký vadný.
    1 bod
  4. Je to normálny jav u týchto motorov.
    1 bod
  5. Mozna nekomu pomuze - co mam nakodovano a funguje u mojeho kusu na MR2019 z podzimu. Byl jsem pozadan pres SZ, davam rovnou sem. Bez zaruky, toto fungovalo u me a nemusi fungovat nekomu jinemu. Aktivace alarmu (hlídá dveře, kapotu, kufr) Jednotka 09 - Electronic control unit. - bezpečnostní přístup 31347 adaptace DWA Alarmverzoegerung (Change value to "immidiat_driver_door_contact_thatcham") DWA Camper Modus (Change value to "enabled") Akustischer Alarm Signalhorn (Change value to "enabled") Akustische Rueckmeldung global (Change value to "enabled") Akustische Rueckmeldung Signalhorn (Change value to "activated") Diebstahlwarnanlage - aktiv Paměť vyhřívání sedadla spolujezdce Jednotka 08 - HVAC Adaptace Choose 'Retention of passenger's seat heater level' Podle libosti nastavit stálou paměť, 10 minut po vypnutí zapalování nebo standardní "bez paměti" ESC Sport - aktivace modu ESC sport Jednotka 03 Kodování Byte 29: Im Hex-Wert die letzte Nummer ändern: 9: Aktiv / ASR aus / ESC sport 6: Aktiv / ESC sport / ESC aus 7: Aktiv / ASR aus / ESC aus Als Codierung sieht es dann im Byte 29 wie folgt aus: 9: Aktiv / ASR aus / ESC sport = Bit 0 und 3 aktiviert, Bit 1 und 2 deaktiviert V bytu 29 nastavit hodnotu 9,6 nebo 7 podle preferované varianty. Otvirani oken po vypnuti zapalovani a otevreni dveri Jednotka 09 Zabezpečený přístup, kód 31347 Adapatace (13)-Zugangskontrolle 2-Freigabenachlauf FH bei Tueroeffnen abbrechen auswählen Wert auf inaktiv setzen Laptimer (mám barevný maxidot) Jednotka 17 Kodování V bytu 1 aktivovat bit 3 Vypnutí pípání při zapnutém zapalování a otevřených dveřích řidiče Jednotka 17 adaptace Zündung aktiv meldung změnit na Keine Einzeige Zadní obrysová světla při denním svícení bez osvětlení RZ (mám "top" variantu) Jednotka 9 adaptace, zabezpečen přístup Leuchte 23SL HLC10 Lichtfunktion D23 na "Tagfahrlicht" Leuchte 24SL HRA65 Lichtfunktion D 24 na "Tagfahrlicht" Permanentní zapnutí AirCare Jednotka 08 HVAC adaptace filterung innenraumluft speichern na "aktiv" Změna tuhosti řízení jednotka 44 zabezpečený přístup, kód 19249 adpatace kennlinien der lenkunterstutzung nastavit na dynamic Protoceni rucicek po zapnuti zapalovani Jednotka 17 STG Codierung -> Funktion 10 Byte 1 Bit 0 aktivieren Vypnutí Startstopu - napetova metoda Jednotka 19 Adaptace Go to Kanaal: Start_stop_voltage_limit change to 12.1V ( standard is 7.6V) Zapnuti funkce Surround (mám Bolero s osmi repro) Jednotka 5F Byte 11 změnit na hodnotu "04" Vypnutí zobrazení důvodů pro nekativní starstsop jednotka 5F adaptace, zabezpečený přístup car_function_adaptations_gen2-menu_display_startstop reasons not active Vypnutí zobrazení spotřeby komfortního vybavení jednotka 5F adaptace, zabezpečený přístup (181)-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_BCmE not active Vypnutí green menu jednotka 5F adaptace, zabezpečený přístup Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_user_eco_rating not active, vcetne polozky "threshold" Zapnutí personalizace Personalisierung freischalten Zmena varovani na nizkou teplotu Jednotka 17 Access authorization: > Adaptation> ... 47115 > Channel "(9) -outside_temperature-p_ice_warning_exit_temperature"> Set value in ° C (factory setting: 6) > Channel "(10) -outside_temperature-p_ice_warning_entry_temperature"> Set value in ° C (factory setting: 4) Vstupni a vystupni hodnota varovani ve stupnich Celsia. Neni vhodne davat tu samou hodnotu, pak by hlasil pri sebemensi zmene nahoru a dolu. Deaktivace prednich mlhovek pri couvani Jednotka 9 zabzepeceny pristup adaptace statisches Kurvenlicht bei Rückwärtsfahrt nastavit na "nicht aktiv" Uprava cyklu a zpozdeni ostrikovacu celnich svetel Jednotka 9, zabezpeceny pristup Adaptace Windshield wiper-Anzahl Bestaetigungen Frontwaschanlage pro SRA Aktivierung auswählen Pocet ostriknuti skla pro aktivaci ostrikovacu, pri hodnote nula se aktivuji vzdy (po nejakem zpozdeni, jeho nastaveni nize) Frontscheibenwischer-SRA Verzögerungszeit auswählen Zadat zpozdeni v milisekundach pri hodnote 1500 se ostrikovac aktivuje po 1,5s ostrikovani celniho skla Moznost zamknuti auta pri bezicim motoru Jedntka 09 - Central Electronics Security Access (use 31347 code) adaptace (1) Access control-Funk bei Klemme 15 ein change to: "active" (factory state "inactive") Corner funkce mlhovek Skoda Octavia 3 FL Style with LED AFS headlights Jednotka 09, zabezpeceny pristup adaptace Leuchte12NL LB45 Lichtfunktion B12 -- (Change value to Abbiegelicht links) <-- I had nicht aktiv Dimmwert AB12 -- (Change value to 100) <-- I had 100 Dimming direction AB12 -- (Change value to Maximize) <-- missing row Leuchte13NL RB5 Lichtfunktion B13 -- ((Change value to Abbiegelicht rechts) <-- I had nicht aktiv Dimmwert AB13 -- (Change value to 100) <-- I had 100 Dimming direction AB13 -- (Change value to Maximize) <-- missing row Name: Static AFS light Values: <-- I had 0 Maximaltemperatur: New value: 100.0 °C untere Grenztemperatur: New value: 80.0 °C obere Grenztemperatur: New value: 95.0 °C
    1 bod
  6. 1.9 TDI PD BXE - nadlimitní kouřivost při měření emisí.pdf
    1 bod
  7. Zdravím klubáci... Protože jsem tu hledal ale nic moc nenašel (celkově je tu hodně málo návodů), tak bych tu chtěl dát postupem času nějaké info pro dodělání nivelace xenonů pro O2 předFL ... Hlavně bych chtěl zmínit, že uvedu jen informace a rady jak budu postupovat já a co nejlevněji... Vy si to udělejte klidně podle svého v lepším provedení. Dám zde i postupně el.zapojení z ELSY (nebudu to vysvětlovat, musíte si to nastudovat sami). Čísla dílů se mohou lišit. SEZNAM POTŘEBNÝCH DÍLŮ Doporučuji sehnat z jednoho auta které je na díly a také se dohodnout s prodejceM, aby vám k tomu dal i konektory s kouskem kabeláže: Nivelační senzory pro přední a zadní nápravu. Obě nápravy mají stejné čidlo 1T0 907 503 . Jiné jsou pouze ty uchycení (i 4x4 má jiné). Konektory do čidel 4B0 973 712 . Komplet zadní 1K0941273N / Komplet přední 1K0941274C Jednotku náklonu senzorů 1T0 907 357 s konektorem 4E0 972 726 Tlačítko pro změnu intenzity podsvícení (je bez kolečka pro manuální náklon světel) 1Z0 941 333 A Nějaké ty vodiče, pokud si neseženete komplet kabeláž z vrakáče... Určitě budete potřebovat diagnostiku Cena za kterou jsem tyto věci sehnal: 2500Kč _____ INSTALACE SNÍMAČŮ NA NÁPRAVY Pro instalaci není nutné žádné speciální nástroje a přípravky. Otvory pro šrouby jsou připraveny. Na zadní nápravu by se měly dát tzv. nýtovací matice N10597701 na které si musíte ale sehnat i nýtovací kleště. Já to vyřešil podložkou, pérovkou a matkou. Nevidím v tom problém. Originál šrouby by měly mít označení N10430104 Tady není nutný žádný návod. Když se podíváte na fotku jak to tam má zhruba být, tak už to zvládnete. Není tam žádný zádrhel. Přední náprava Zadní náprava KABELÁŽ Nyní potřebujeme dostat od předních světel a snímačů kabely pod palubovku (řídící jednotka náklonu by měla být umístěna za kastlíkem spolujezdce) Vodiče od světel a předního snímače Od snímače potřebujeme 3 vodiče protáhnout do interiéru. Nejlépe použít vodič, který je izolovaný a má 3 žíly. Začneme od předního kola... Protáhneme vodič průchodkou kde je trubka brzdové kapaliny. Aby jsme se k němu dostali je třeba odmontovat baterii a její držák. Nyní musíme najít průchodku do interiéru. Pod palubovkou jděte po hlavním svazku k dělící stěně a šáhněte tam prsty. Ucítíte tam gumové cecky :-D , které musíte prorazit. Tak to by byl kabel od snímače. Nyní potřebujeme z obou konektorů světel, pinů 1 2 3 4 dostat vodiče do interiéru. Piny 1 2 3 byly použity pro motorek halogenu a proto jsem je přestřih a napájel svůj vodič, který tedy musíme dostat stejnou průchodkou do introše. Pin 4 je u halogenu neobsazený, tudíž tam musíte dodat svůj pin. Suma Sumárum - od světel vám půjde celkem 8 vodičů do kabiny. POZOR: možná je není třeba tahat a našli by jste je někde v hlavním svazku. Pro mě bylo ale jednodušší je natáhnout. Záleží na vás. Zde není co fotit. Dám tu jen schéma zapojení. Pokud se v tom nevyznáte svěřte to elektrikáři. Přední levé světlo Přední pravé světlo Přední i zadní senzor Vodiče od zadního snímače tak teď potřebujeme dotáhnout 3 vodiče od zadního snímače pod přístrojovku. Do kabiny ho dostaneme průchodkou, která je pod podběhem levého zadního kola... Je to průchodka pro kabel od ABS nicméně stačí vedle propíchnout dirku a můžete protahovat. Nezapomeňte potom kolem dát pro jistotu silikon. Aby jste se dostali k té průchodce zevnitř, tak musíte oddělat boční čalounění (prohnete ho uprostřed směrem k sobě a vrch tlačíte dolů). Teď kabel veďte podél prahu až dopředu. Není nutné sundávat plasty, stačí to pod plasty zasunout. Nicméně pokud si chcete vyhrát to je už na vás. ZAPOJENÍ ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY Nyní už máme pod přístrojovkou vodiče od světel a senzorů. Je tedy čas je zapojit do řídící jednotky podle schémat výše. Zde je opravdu ulehčující mít už konektor s kouskem kabeláže a jen pájet. Jako první bych doporučil zapojit napájení (jednotka pin 23 na pojistku č.5) a kostru (jednotka pin 24 kdekoliv na kostru) . Dále musíme připojit CANLow a CANHigh (jednotka piny 3 a 2) . CANL a CANH najdeme na modrém konektoru Gateway na pinu 6 a 16 (po zapojení těchto věcí a nakódování gateway viz níže se už na jednotku dostanete přes VCDS ) Nyní zapojíme vodič 56bR (jednotka pin 8) . Tento vodič najdeme na černém konektoru A pin 2 centrální jednotky (pod relátkama, je tlustší a žlutý, nelze si splést) Tak a teď nám už zbývají dopojit naše předem natažené vodiče od předního a zadního senzoru A nakonec 8 vodičů od světlometů Pokud jsme zapojili vše správně, stačí nakódovat a máme hotovo. KÓDOVÁNÍ Připojíme se na VCDS a v Gateway zaškrtneme Xenon Range Control. Já mám novější Gateway a tak to mám trochu jinak. Ale to snad u vás nebude problém najít. Uložíme -> Vypneme VCDS -> Na minutku i zapalování a připojíme se znovu Teď už by jste v hlavní nabídce měli mít 55 Xenon Range Control, tak tam vlezem. Tato jednotka se nijak zvlášť nekóduje, jen je potřeba v Coding nastavit jaké máme auto -> Uložíme hotovo. Ještě je třeba nastavit si "výchozí hodnoty" v Basic settings, jinak to bude házet chybu a nebude fungovat. Pokud nemáme ve výpisu žádný error, můžeme si pomocí testu vyzkoušet jestli to funguje. Xenony vždy po nastartování "sjedou" dolů a pak se vrátí do výchozí pozice. Není to nic složitého, pokud aspoň trochu rozumíte elektrice, tak to zvládnete. Při montáži mě nic nepřekvapilo. A pokud tomu nehovíte, tak každý elektrikář by to podle schémat měl zapojit za chvilku. Doufám, že vám to někdy pomůže. Plno užitečných fotek a informací najdete i na stránkách: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3552517-Golf-V-GTI-OEM-Xenon-Installation-Completed http://vwts.ru/forum_txt/index.php/t208929.html
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...