Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/08/25 v Příspěvky

  1. Zdá se, že světlomety S4 byly navrženy tak, aby byly homologovány bez přídavných ostřikovačů, pod 2000 lm v bodě měření. Pravděpodobně z důvodu úspory nákladů, nebo možná s faceliftem zavedou výkonnější světlomety, aby propagovali vylepšené funkce. Řídil jsem Passat B8 s maticovými světlomety a S4 po mnoho nocí a S4 má velmi dobrá světla. Mnohem lepší než S3. Rovnoměrnost paprsku je lepší s maticovými segmenty. Jsem s nimi spokojen. Nové HD IQ světlomety v Tiguanu dělají skvělý dojem dynamickými vlastnostmi, ale celkově je výkon/jas ve srovnání se standardními LED maticovými světlomety VW Passat pouze průměrný.
    3 body
  2. nechci poučovat, ale píšeš to tak trochu zmateně a nepřehledně, co třeba udělat odrážky nebo alespoň odřádkovat odstavce... dále bych nezaměňoval IV a iV a 4... k tomu co píšeš ...denní nulováni jde na hlavní displeji, přijmout hovor lze na volantu, zařazeny stupeň to ukazuje jen u S a M, u D už asi dva roky, možná víc, žádná Škodovka neukazuje... (na co taky) za mě hlavní displej úplně v pohodě, holt máme každý jiné představy, za mě je tam co potřebuji, je to přehledné a stejně se dívám vesměs na headup displej... spíš jsem čekal nějaké věčně připomínky ke změnám pod volantem... tam je nejvíc změn ... na řazení jsem si kupodivu rychle zvyknu, jen občas hledám řadící páku na tunelu... vcelku rychle jsem se ale naučil i s pravou rukou na volantu jedním prstem přepínat z D na S, což používám zejména, když chci aby auto více podřazovalo... ovládání stěračů a ostřikovačů naprosto bez problémů, ovládání obou ostřikovačů za mne mnohem lépe funkční, jen občas bojují s třetí páčkou, která má trochu jiný sytém ovládání temponatu ... co mi trochu vadí, je ovládání el. sedadla, v S4 při nastavování sedadla, bederky nebo zapínání masáže na sedadle (to nejčastěji) štrejchám hodinkám o výplň dveří, což se mi v S3 nedělo ... úplně to sice nesouvisí s ovládáním vozidla, ale nejvíc mě při mé postavě potěšilo, že se mi do S4 nastupuje i z něj vystupuje mnohem lépe než u S3, a není to odsouvánim sedadla, to jsem měl dokódované i v S3...
    1 bod
  3. Pisem po najazdeni 5000km. Pomohla az vymena DSG. Pri 175 000km vibroval diferencial DSG. Takze za mna DQ381 totalny hnoj. Inak mechanik vravel, ze nesom prvy. Oprava DSG nerentabilna.
    1 bod
  4. A je to urcite lak? Neni to loupajici se folie, takto z fotky je to na lak moc divne.
    1 bod
  5. @mito7 Od někoho, kdo tu běžně rozdává negativní hodnocení za jiný názor, taková otázka teda sedí. 🤔 Navíc zpětné negativní hodnocení příspěvků s rozhodnutím nebo napomínáním od moderátorů/adminů by se dalo brát jako provokace. Důrazně bych doporučoval, abys přehodnotil svoje chování tady na fóru a zbytečně nevyvolával konflikty. Jinak tohle rozhodně není podnět k další diskuzi na toto téma, další příspěvky už zase jen o spotřebě.
    1 bod
  6. Vaculik ji dava poradne zabrat, ale ja myslim, ze tohle v beznem provozu neni vubec nutne. Do 5 tisic to staci v jakekoliv situaci, teda alespon moje zkusenost a to i v pripojovani na dalnici. Ano, myslim, ze verzi kombi by privitalo spousta lidi, stejne jako silnejsi motor, nicmene zprisnujici se normy to nejspis nedovoluji. Ja jezdim 99% casu sam a vzdy se mi spis libily u Fabie kratke verze napric vsemi generacemi tajze s hatchbackem jsem naprosto spokojeny a dnes mi jiz staci. Dizajnove je to mimoradne povedeny vuz a v graphite grey na me pusobi jako industrialni sef sve tridy, vysekany z jednoho kusu kovu
    1 bod
  7. Ahoj, zdravím všechny, možná je to teď už úplný nesmysl, ale téměř mi to nedá spát. Oč jde? Pořídili jsem nový povoz 04/2025 výroba, edice 130 let. Na rovinu, byl tam tlak samozřejmě na co nejnižší cenu, původně byla myšlenka i bazarovka, nakonec akce 130 let přišla vhod. Každopádně nedostatečně jsem prozkoumal rozdíly základních LED a Matrixů, resp. zadních Full LED a možná i neposlouchal prodejce, ale s díky a ve shodě s prodejcem jsem nakonec odmítl LED Matrix packet (kdybych znal celý obsah paketu, těch 24k bych obětoval). Takže, jak zde padlo přirovnání „sociální světelná výbava”. No pozdě. K věci. S předními světly jsem, ve spojení s Light assist, naprosto v pohodě. Co mi drásá mé OCD (mám pocit, že to auto je prostě nekompletní) jsou právě zadní světla na kufru a zde zmíněné nesvícení/neblikání - prostě absolutní nevyužití potenciálu - na okrasu. Zeptám se tedy neřešil někdo výměnu zadních světel za Full LED ideálně „ofiko” cestou? Je to úplný ekonomický nesmysl?
    1 bod
  8. Fialová. Přesné označení nevím, ale je to za mě hodně pěkná barva :-)).
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Prodejce uvádí barvu jako “zelená water world”. Příplatek 34tis.Kč.
    1 bod
  11. Už se začínají nové barvy objevovat v inzerátech skladových vozů. Zkusil jsem podle konfigurátoru přiřadit názvy, ale třeba sem se někde sekl, těžko se porovnává reálná fotka s konfigurátorem: Zelená Cosmic Hnědá Amber? Nějaká hnědá už ze začátku produkce OIV byla, ale tahle mi přijde jiná. U této modré nevím. Modrá Italy: Modrá Plum / Storm? U téhle červené nevím, zda to nedělá nějaký filtr - nezdá se mi to jako Velvet. Oranžová Tangerine:
    1 bod
  12. Souhlasím s tím. Pro klidné povahy, já mám po 8 tkm dlouhodobou 5,4l/100km, nad 4tis. to točím minimálně.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...