Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 25.4.2010 ve všech sekcích

  1. Tak abych taky zase jednou přispěl něčím jiným, než jen OT apod. , dám sem návod, jak se zbavit do nynějška neřešitelného problému s klepavým zvukem ozývajícím se ze předu zleva při přejezdu nerovných povrchů bez zátěže motoru, který se projevoval u Fabií RS. Po x pokusech, aplikacích různých servisních akcí ("svoláveček" apod.) jako byly -výměny táhel řazení za kratší modifikované -výměny silentbloku motoru (6Q0199555K) -jeho vyplnění různými způsoby (lepidlo na autoskla apod...) atd atd atd ...vykoumali soudruzi ve Škodovce, že celý problém se odstraní použitím silikonového maziva G000 405 A2, které se aplikuje mezi gumovou část silentbloku a jeho kovový obal - viz fotky. Tím se z laického hlediska zamezí "zadrhávání", ke kterému docházelo při výše popsaných podmínkách a následným zvukovým projevům, popisovaným jako klepavý zvuk odněkud zepředu zleva...to když se zaseklý silentblok uvolnil a "vystřelil" do své výchozí polohy, kterou setrvačností přeletěl a zastavil se na opačném dorazu... Tuhle "úpravu" má za sebou cca 50 aut v UK, najeli od ní i tisíce mil a stále pokoj. Tady v ČR se zatím zdá, že Škoda Auto nepoužívá vůči zákazníkům stejný metr, protože o servisním opatření tohoto znění nemají místní servisy ani zdání. Já ale dostal od přítele z UK kopii tohoto dokumentu a podle něj už jeden z mých kamarádů úpravu provedl a potvrdil (i jízdou cca 400km dlouhou) jeho správnost. Takže majitelé FRS, "olejíček" objednejte u VW (je to záležitost primárně pro VW a ne pro Škodovky, takže Škoda servisy neobjednají, bo nemají přístup do VW databází), cena je tady v Praze cca 370,- Kč vč. DPH a jde buď o pytlíček, či malou tubu. Aplikace vyžaduje cca 2 gramy, které je nutno rozetřít štětečkem v místě dle obrázku. Kamarád, co úpravu provedl tady, ji ještě pojistil vložením gumotextilního materiálu do mezery mezi vrškem silentbloku a jeho obalem. Viz obr. 2. Pro přístup k silentbloku je nutná demontáž baterie, jejího boxu a airboxu. Doba cca hodina. Jeden místní člen mi ještě zjišťuje, zdali přece jen není toto opatření platné i v ČR a v případě, že jo, dám sem příslušný údaje, abyste mohli servis navést správným směrem.
    1 bod
  2. Ahoj mám teda asi z vás největší problé stenmý motor 81Kw MR00, chip cimbu, ale jezdím do 90km/h tak za 5,9-6,2 a když dalnice 125-135km/h zak 7,2-7,4! Kdybych jel rychleji tak ptřeba 160-170km/h tak bych měl asi 7,8-8,2. maximálka bude asi kolem 195+-. Prosím o radu, motor by měl být ok řesíl jsem skoro vše až po vstřiky, ty mám teď starši z MR99 pry universál 66-81, ale když bych dal 81Kw které se špatně shánějí tak by to žralo ještě víc, asi. Díky S
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...