Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 25.7.2010 ve všech sekcích

  1. Těsnění pod hlavou to zřejmě pánové nebude že?Pokud by to tlačilo do mazacího kanálu tak už je hlava se vstřikama zadřená nemyslíte? Když už tak tento tlak se vyskytuje profouknutím komprese mezi pístnímy kroužky a je to normální jev(Samozřejmě do jisté míry)Ale schválně si zkuste za teplého motoru otevřít nalejvací víčko u svých vozů a uvidíte že fučej všechy. Já osobně bych zkusil koupit víčko nové a basta.Přeci jenom mám zkušenost při výměně těsnění a i přihnutí plíšku se utěsnění vždy nepovede.Nové víčko vždy pomohlo a stojí orig. do 3 stovek. No a pro jistotu si můžeš nechat změřit tlaky válců.Meli by být nad 30atm. ale z praxe bývá kolem 35atm. Hodně zdarů!
    1 bod
  2. Ahoj, ve Škodovce by měli vědět, zda je to závada, kt. vyžaduje nějakou větší finanční investici a zda je to velká závada. Pokud ne, tak to asi nebude ten správný autorizovaný servis Škoda . Jen aby to nebylo načaté těsnění pod hlavou, stačí aby byla někde měnší netěsnost a už to bude někam tlakovat. Ale jestli moto jede dobře a voda v oleji nebo obracene není, tak by to tesneni byt nemelo. S tím bych šel vážně jen do servisu. Já už se z autobazarů vyléčil, proto kupuji jen auta od soukromých majitelů na inzerát domů. Uvidíš, kde auto stálo, majitel ti k tomu něco poví atd. a neposloucháš nějaký kecy starýho Blažka z bazaru....ale to je jen na okraj. třeba ti někdo odpoví, kdo už se s tím setkal...
    1 bod
  3. Alternator ma spravne nabijat od 13,8V ---14,5V
    1 bod
  4. Určite to nieje v poriadku! minimálne napatie na svorkách na volnobehu má byť 13.7V maximálne okolo 14.4V Alternátor je v háji. Napatie na alternátori je také isté ako na batérii. Straty sú tam minimálne. takže čo je na altíku, je aj na baterke. vyzerá to na Regulátor, ktorý je súčastou alternátoru. Alternátor vymontuj, a daj do štartexu, alebo do inej firmy. alebo Servis.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...