Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 7.11.2010 ve všech sekcích

  1. Pochop - pokud závada není viditelná na první pohled a zjevně nevypadá nebezpečně, je velmi jednoduché ji zákošovi zapřít a říct, že se neprojevila. Stejně tak u nějakých bugů v motoru - vymaže se paměť závad a řekne se, že při zkušební jízdě se závada neprojevila - přitom jako zkušební jízda se udá zajetí si mechanika pro svačinu na náměstí do bufetu, i když zákoš jasně tvrdí, že "to dělá" při rychlosti nad 80km/h. Do elektroniky nevidíš, bez přímé účasti jak na dílně, tak na zkušební jízdě nemáš šanci zkontrolovat, co v rámci zjištění diagnózy vlastně bylo a nebylo uděláno. Viz můj popis "diagnostiky závady" předních brzd na Favoritu Pick-Up v jiném vláknu tady na fóru - taky jsem na příjmu v servisu říkal 3x, že volant vibruje při brzdění z rychlosti kolem stovky na šedesát (psaly se 90.léta), ale "technik" udělal zkušební jízdu jen 2 ulice od servisu a vrátil se zpátky, že to nedělá. Tak jsem jeho šéfa donutil s autem vyjet se mnou na sedačce spolujezdce mimo město a zabrzdit "z kila" - a do servisu jsme se vraceli málem krokem, aby nemusel brzdit, protože kotouče se vlnily jak psí víno... A vykážou se hodiny na diagnostiku, to je důležitý, protože se vlastně nic neudělá = nulový náklady (benzín je přece zákoše), ale jsou za to prašule jako za záruční servis. To je přece jasná věc - o prachy jde až v tý první řadě a jestli na to ve výsledku doplatí zákazník, to už je servisu v 95% naprosto u prdele. A je zajištěno, že takto "odstraněná" závada se dřív nebo později objeví znovu, což zákoše znovu přivede do servisu. Reklamace se stává výnosnou činností, nikoliv nutným zlem - skutečné vyřešení závady se oddaluje jak je to jen možné, aby se získalo co nejvíc "servisních" hodin s co nejmenším vynaložením skutečné servisní práce. Vsadím se o co chcete, že v drtivé většině případů by se závada dala velmi rychle, snadno a lacino opravit, protože její příčina je dobře známá, třeba možná jen někomu v každém servisu - a byl by na dlouhou dobu pokoj, jenže to by znamenalo pro servis půl hodiny práce a téměř nulový zisk. Co na tom, že by byl jeden zákoš dokonale spokojený se službou... Ale zase by minimálně rok nepřijel a nebyly by z něj prašulky...
    1 bod
  2. Ahoj, mozno Ti trochu pomoze tato recenzia: http://www.zavolantom.eu/2010/10/06/test-skoda-yeti-1-2-tsi/
    1 bod
  3. nechápu, proč by měl být na špatném fóru???co je špatného dát informace na fora, kam chodí lidi, který mají společný koníček. takovýdle kecy si laskavě nech na doma a až se ti něco stane, tak sem laskavě nepiš, tvé lítostivé prosby o pomoc, budou okamžitě smazány
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...