Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12.3.2011 ve všech sekcích

  1. TAkže : na 6-tom pine konektoru T52 - čo bude zrejme na riadiacej jednotke - a odtial to vedie na 7-mi pin konektoru T10C - čo bude ten stredný konektor na prístrojovke má byť pri volnobežných otáčkach 3,5-4,6V . Ak toto máš, tak je problém v prístrojovke , a nie vo výstupe RJ . Na prístrojovke najčastejšie : zlý kontakt vychylovacieho systému voči Plošáku - očistiť kontoxom a podobne , vadný samotný vychylovací systém - s tým si nepomôžeš - jedine výmena , alebo vadný spomínaný integráč . Je to zakázkový obvod, takže zakúpiť -nemožné - teda v bežných predajňach elektro. Najjednoduchšie si požičať, kúpiť na vrakáči druhú prístrojovku - a vymeniť si tachometer - pre zachovanie reálne najazdených km vozidla .Toť najčastejšie...Prípadne treba špecifikovať systém zapalovania - sú tam drobné rozdiely .....princíp rovnaký. Nech sa darí !
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...