Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 15.5.2011 ve všech sekcích

  1. Dotaz? Četl někdo důkladně návod k požití, kapitovala technických parametrů ? Jsou tam nějaké údaje o životnosti v km, motohodinách ? Jediné co jsem kde zjistil je doporučení EU (platí i USA), že emise musí splnovat motor i po 160 000 km (100 000 mil).
    1 bod
  2. Zas až tak hrozivé to nebude, myslím že se to tady zbytečně nafukuje. A něktří jsou strašně důležití.
    1 bod
  3. S tou životnosťou to nebude "tak horké" nie je dôvod aby malý preplňovaný motor musel mať nutne zníženú životnosť v pomere svojho objemu k objemu rovnako výkonnej atmosféry. Ide o to, že je v menšom priestore rovnaké množstvo výbušnej zmesi a teda pôsobia tam rovnaké sily ako v rovnocennej atmosfére, teda normálny konštruktér MUSÍ dimenzovať na tieto sily ložiská, kľuku, ojnice, piesty, atď. Čo sa tíka piestov a krúžkov, tie musia vydržať vyššie tlaky, ale u benzínu je obvyklý pomer cca 10:1, TDI bežne cca 18:1 a ku podivu majú ešte vyššiu životnosť, tak by to snáď nemal byť problém. Viac menej je pravda že nafta sa spaľuje pri niečo nižšej teplote, preto sú diesely menej tepelne namáhané vrátane turba. Neviem či si tu niekto z mládencov pamätá ja monoposty F1, keď boli povolené turbá s malým objemom, vtedy si 3500 cm3 motor na preplňovaný 1500 cm3 ani neškrtol (napr. McLaren MP4/4 s 671kW), pravda, plnilo sa na cca 6-7 atmosfér.
    1 bod
  4. stale se mě zdá 1.2tsi lepši volba než 1.4 /63kw jasně spolehlivost 1.4 bude lepši ale to je jedine čim vede . Problemky škoda řeši tak se to snad vychytá . Řetěz je už vyřešen , ještě turbo a je to . kdo jezdi jenom po městě do 5tkm ročně tak pro něho asi nemá cenu TSI ani TDI
    1 bod
  5. Tak na tohle raději nebudu více reagovat
    1 bod
  6. Co na to rict . . . kdyz vsichni automechanici, tak to bude urcite pravda a ve Skodovce sou zas vsichni jelita . . .
    -1 bodů
  7. to Wheel: prosímtě, tvoje úvaha by byla v pohodě. Ale.... Stejně jako u tebe, tak u některých ostatních tady na tomhle fóru nechápu, proč porovnávaj 1,2 TSI s 1,4, nebo v tvým případě 1,8. Kubíky ničím nenahradíš, tak proč chtít tytéž vlastnosti po jednadvojce jako po silnějších motorech? Copak jste tady všichni škočili na škodovácký marketingový hlášky o tom, že 1,2 jsou náhradou za 1,4 a 1,6 ??? NEJSOU a NEBUDOU. Jsou to jen modernější maloobjemy s nepřiměřenými výkony. Všechno ale na dluh. MODERNĚJŠÍ = jako všechno v týhle době - za čtyři roky skončí morální životnost jako u počítače , pak se toho zbavit a koupit nový. Tyhle motory sice ohromí, ale kilometrovej nájezd jako o 1,4 nebo dokonce 1.6 přece nemůžeme čekat. Například včera jsem jel s mým room 1,2 TS 63 z Kunratic do Globusu ČM a zpět za 4.7 l. S 1,4 16V 63 bych si na tuhle spotřebu ani nehrábnul. Nadruhou stranu ale vím, že to je opět na dluh - spočívající v životnosti a spolehlivosti 1,2 TSI. Pokud bude v tomhle jen z poloviny jako 1,4 16V 63 tak jsem šťastnej . Prostě to beru takový, jaký to je a s nikým se nechci porovnávat, ani závodit. Když začaly u fábií třívály HTP - to bylo smíchu. Teď začínaj u Italů bouchat do auto taky třívály, objemy 900 cccm a výkony stejný jako u 1,2 TSI 63. Nikdo ani nepípne, naopak si vyguglujte recenze. A tři hrnce se začínaj dávat do více aut. Já tvrdím, že ve škodovce si nedělaj prdel, když tvrděj, že do pěti let tu bude v Oktávii litrovej motor. Pamatujete si na dobu, kdy když si někdo koupil Oktávii 1,6i, tak to byl socka se slabým motorem?? Kdyby v tý době někdo prohodil, že do deseti let tu budou lítat oktávky s 1,4 nebo 1,2, tak by byl zralej na psychouše. Prostě auta obecně strašně zlevnila za podlední roky a s tím šla do kopru jejich kvalita.
    -1 bodů
  8. mam fabiu elegance predfacelift s el oknami v predu aj vzadu vsade mi funguje stahovanie no ale ked chcem z vodicovej strany stiahnut prave zadne okno tak vobec nereaguje ale z pravej strany na zadnych dverach to funguje uz som z vodicovej strany skusal prehodit aj vypinace no ale ziadna zmena premeral som aj elektryku v oknach a do kazdeho mi ide 10.60v a do toho zadneho mi ide 11.20 v ked zamknem auto tak mi vytiahne aj to zadne prave ale cez vodicovu nic neviete mi povedat kde moze byt problem_? a ako by sa to dalo odstranit?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...