Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 22.5.2011 ve všech sekcích

  1. čao chtěl bych se s váma podělit o pár věcí a tím poděkovat velice členovy" juke.box" unás máme servisy drahý jak svině tak jsem se rozhodl jet na skušenou o navýšení koníků v motoru k tomuto členovy a radu ohledně poloos přes půl republiky cirka lovosice hradec králové .Velice dobře jsem udělal protže to dopadlo tak jak to dopadlo a motor byl perfektně s kvalitním přístupem proměřen a skontrolován co snese a jestli je vubec toho schopný "posléze nachipován " s perfektní spotřebou .pokračovali jsme dál výměnou budíků na maxidoty spolu s nakodováním a přispusobením které si musím přesvítit na modro tak jak to mám po osazení smd diod osadím do auta dále s montáží kvalitního plašiče kun a koček dekl již ani stopa během 9hodin mi sehnal obě nové zabalené polosy origo škoda ktré mi ochotně namontoval a zajel až do vzdáleného města jen kvuli tomu že jsem z daleka a at jedu domu s autem v pořádku a do 11 hodin do večera mi přehodil poloosy za nové s velikou ochotou s cenou mě překvapil proto bych chtěl tomuto členovy poděkovat za obětavou práci na mojem autě Dík ! krásná tot spotřeba měřeno hradec praha druhá praha lovosice rychlost jsem si hlídal stálou pro zjištění jak to vubec je se spotřebou po načipování "upozornuji že po jízdě jsem neměl nehty
    1 bod
  2. Jestli ty emise byly ještě před měsícem OK, tak to bude s 99% pravděpodobností tím zapalováním - ventil ani kroužky by tak rychle a razantně neodešly, zato průraz izolace na cívce je otázka okamžiku... Furt to jde, jde a najednou se to posere... Jinak se podívej sem: odkaz , co může způsobit pokus o jízdu s nezapalující svící. Takhle dopadne kat, když do něj narveš beneli z nepálícího válce a pak to v něm chytne...
    1 bod
  3. Ta hodně snížená přední hrana střechy = horní kraj čelního skla mne u FII/Room sere taky - nejvíc na víceproudých křižovatkách, kde jsou semtamfóry pověšené nad každý pruh zvlášť - to aby jeden zastavoval o jednu délku auta před čárou, pokud chce vůbec na světla vidět. Jezdím se sedačkou spuštěnou až na doraz dolů - mám 185cm a kdybych si ji jen o kousek zvednul, neviděl bych už vůbec nic. Na tohle zlatá šáde nebo forman - čelní sklo bylo málem až nad hlavy. Boční přední sloupky jsou mimo diskusi = požadavek na odolnost při nárazu & převrácení z nich dělá SLOUPY. Jinak jsem odjezdil dost km ve služební FI HTP combi (jedna z prvních, nevím jestli byla slabší nebo silnější, ale asi slabší - podnik škudlil, pro "lepší lidi" se koupily Octy kombi 1,9TDI) a ve srovnání s předkem Rooma (shodný až na šířku s FII) mi přijde méně prostorná. Co mi ale na FI vadilo nejvíc byl plynový pedál posunutý tak daleko doprava za středovou konzoli, že během jízdy jsem musel mít pravou nohu vykroucenou v nártu - prý důsledek jakéhosi nařízení o minimální vzdálenosti mezi plynem a brzdou. Po 150km jízdy jsem měl nohu úplně zdřevěnělou od toho, jak jsem se musel opírat holení o bok střední konzoly, abych vůbec mohl šlapat na plyn. V tom autě jsem si prostě pohodlně sednul jen na místě spolujezdce - o sezení vzadu se vůbec nedalo mluvit, to je v FI za trest...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...