Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. galeo

    galeo

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      382


  2. Louki1

    Louki1

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      391


  3. Wojnar

    Wojnar

    Moderátor


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      4 078


  4. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      16 936


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 29.5.2011 ve všech sekcích

  1. :smich:Ty chces radu a davas tu takehoto smajla no neviem ci bude niekto ochotny ti poradit. POKEC je niekde inde tu je FORUM
    1 bod
  2. Ad. 2: Na to neexistuje jednoduchá odpověď typu: "tolik a tolik V". Můžeš mít baterku, která se v klidu jeví jako v dobré kondici, klidně na ní naměříš 12-13 V, ale už jen po rozsvícení světel napětí může klesnout na tolik, že se vynuluje třeba PP. Proto se napětí měří při zatíženém akumulátoru. To píšu pro případ, že ji budeš proměřovat sám. Pro olověný akumulátor se udává min. napětí na článek 1,75V, tj. 10,5 V pro celý akumulátor. Pod tuto hranici by už napětí při startu klesnout nemělo. Hranice pro vynulování PP bude určitě ještě níž. PB bych opět vymontoval a zahodil hóóódně daleko.
    1 bod
  3. co tím chceš říci "... teda aspoň třetí brzdové", že se ti nerozsvěcují současně? BTW: necituj příspěvky, používej zelené tlačítko "přidat odpověď"
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...