Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      32 724


  2. DEFIANT

    DEFIANT

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      169


  3. Kacany

    Kacany

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      132


  4. libero

    libero

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      10 358


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 5.7.2011 ve všech sekcích

  1. Něco k věci máš? Ne? Tak nepruď. "Vyfasoval" jsi škodovku,takže z toho soudím,že není tvoje a v tom stylu je i tvůj příspěvek. Já tu FII 1.2 TSI mám taky v práci,chtěl jsem ji koupit,ale mám s tím stále nějaké potíže,tak jsem vzal jinou motorizaci a jiný vůz.Někdo ovšem za nové auto vysype pár set tisíc a tak očekává,že to alespoň nějakou dobu bude bez problémů a nechce pořád řešit nějaké závady a problémy a neustále jezdit do servisu. TSI má svoje mouchy,asi tak jako většina motorů,a zde se člověk tohoto motoru neznalý má šanci něco málo dozvědět. Značkový servis je z mé skušenosti ten poslední,co ti je schopen sdělit nějaké kloudné informace.
    1 bod
  2. Sice opožděně, ale vím kde byl zakopán pes, bylo to v mini nožové pojistce, na zamykání, je zajímavý jak je tohle všechno propojený
    1 bod
  3. Ve výrobě motorů žádné rozlišování 63/77 není, tudíž ani díly se neliší !!! Spousta čtenářů fora má úchvat made in germany, ale to není značení kde byl motor vyroben, ale značení dílu (mnohdy jen odlitku nebo výlisku). Ve škodovkách naleznete pouze vlastní vyráběné 1.2TSi, páč jinak by to byl ekonomický nesmysl draze dovážet něco co sami výrábějí. Historie několika dílů blok motoru - odlitek MB, obrobeno ve VW Chemnitz (pro výrobu v MB i VW Salzgitter) hlava - odlitek VW Poznan Polsko (alternativně Turecko) - obrábění a montáž v MB pro Škoda - obrábění a montáž v Salzgitteru pro Salzgitter vačkový modul s vačkou - z VW Salzgitter kliková hřídel - výkovek MB (obrábí si MB i Salzgitter sami) řemenice - dříve Slovensko, dnes z Turecka elektrosvazky z polska,rumunska vstřiky - itálie Kde byl motor vyroben (dokončen) se pozná podle štítku čárového kodu na motoru, viz příloha - červené kroužky M - Mladá Boleslav (znakové označení) 31 - Mladá Boleslav (číselné označení) // tento štítek není z 1.2TSi, ale 1.2HTP, ale značení závodu je stejné, cislo je zamazane protoze jsem paranoik //
    1 bod
  4. -príčinou strácania sa chlad.zmesi u týchto motorov 1,2 TSI 77kw je vodné čerpadlo -teraz v krátkosti prečo...vod.čerpadlo je ovládané podtlakom a chlad.zmes uniká cez podtlakové vedenie do sania..preto nie je vidieť nikde zretelný únik chlad.zmesi..
    1 bod
  5. Chlapi já nevím, je to jen auto, ne? Já nastaruju a jedu. Jakýpak chvění? Záruka je? Je! Řešíte ptákoviny, klepe/chvěje - neklepe/nechvěje - o co jde? Voda z výfuku... Teda fakt sorry ale přijdete mi jako docela citlivky, nic ve zlém, ne všichni... BTW do nedávna jsem měl Fiata, kdybych nevyfasoval škůdku tak ho mám do teď. Prostě jezděte a neřešte ptákoviny...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...