Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.9.2011 ve všech sekcích

  1. Vybral jsem smolíka za Vás za všechny... 9.9. v pátek ráno jsem hodil auto na prohlídku po třiceti tisících s tím, že to bude odpoledne hotové a zatím nejezdím a nevím kdy budu. Seznam závad: - vadné rádio - červený pruh přes celý displej = uznáno výměna - rozvodový řetěz klasické ranní chrastění - výměna - únik oleje pod krytem ventilů - opraveno - během výměny řetězu stržený závit udajně v hliníku na bloku motoru, výmluvy, že to bylo načaté z fabriky atd., mechoš to chtěl utáhnout a utrhl to - opraveno, odvrtáno, vyvložkováno. V tomto případě jim vůbec nevěřím, že to není nabastlené tak, že to podruhé nepůjde utáhnout a bude to na výměnu bloku nebo té části kde je opravený poškozený závit. - nyní lahůdka, čtyřku, při podtočeném motoru v otáčkách mezi cca 1000-1200 ot./min. Právě v tomto řežimu opravdu hodně vibruje řadící páka, nedá se na tom udržet ruka a všimnou si toho i naprostí laici, tedy toho kraválu, který ten šaltr vydává. Dělá to pouze na čtyřku a v tomto úzkém pásmu otáček. Typicky ve městě husnutí přes retardér, bez podřazení na trojku rychost 20-30km/h. Motor se v pohodě sebere a bez protestu jde do otáček, ale řadička protestuje. Tady jsme se servisem ve při, je to prý normální, já tvrdím, že ne, čekám na vyjádření technika ze Škodovky. Prostě kvalitka, vážně uvažuji, že ten krám dám po "opravě" do bazaru...
    1 bod
  2. Treba sa pozrieť, či nie je uvoľnený ,alebo vypadnutý zacvakávací kryt peľového filtra, odtiaľ potom fúka studený vzduch.
    1 bod
  3. všechno jde, vykuchat...mělo by to i lépe jet
    1 bod
  4. Mozné použitie tyristoru. Stačí impulz - nemusí byť trvale napájanie 12V. Použil som tyristor KT206 , konektor zo zdroja PC ( KT206 je tam iba nasunutý) , krabička od TicTac. Pozn. Mám tam aj vypínac prepájajúci Anodu a Katodu na prípadné odstavenie funkcie v prípade poruchy.
    1 bod
  5. Tak som to uz zistil. Napisem to aj pre ostatnych keby niekto potreboval. Je to T12d/5, cize 12 polovy konektor a pin 5. Mozno to niekomu pomoze.
    1 bod
  6. Trojcestný katalyzátor funguje na principu oxidačně redukční rovnováhy. Do katalyzátoru jde nespálené palivo a to spolu s přebytkem kyslíku "hoří" v katalyzátoru. Za zvýšené teploty dochází k oxidaci CO na CO2, uhlovodíků na CO2 a H2O, sliučenin síry na SO2, redukci NOx na N2. V ideálním případě tedy leze z katu směs CO2, vody a dusíku. Lambda před katem reguluje takovými skoky mezi přebytkem kyslíku a paliva. Vždy však musí být ve splodinách z motoru mírný přebytek paliva a kyslíku. Ještě tam chodí reakce CO+NOx -> CO2+N2. Ta chodí za přítomnosti vyšší teploty a matalického katalizátoru. Když se podělá poměr paliva a kyslíku, může Ti třebas vyhořet katalyzátor. Taky na kat působí těžké kovy. Jakmile natankuješ olověný benzín, otráví se katalyzátor = deaktivuje se. Prakticky je tuším realizován jako voštinová struktůra z keramiky s napařenou vrstvou katalytických kovů. Oxidační kat u dieselů je malinko jednodušší, pouze oxiduje.... Je to hodně zjednodušené, za to se omlouvám, ale takhle nějak nám to na škole o přednášce povídali.
    1 bod
  7. Je to škoda,tady těch zbytečných poruch,ale Bobe,kdopak nám tady zplodil před půl rokem tyto "bláboly" ? "Až poznám někoho, komu ten rozvoďák na motoru vymění, nebo až se někomu zaklepou ventily do sedel, tak tomu uvěřím. Jinak jsou to všechno bláboly JPP!" Tak teď už věříš,že si ty závady nikdo nevycucal z prstu?
    -1 bodů
  8. Bohužel povědět nesmím, jedná se o interní informace a v podstatě je vám tato informace jako uživatelům zcela k ničemu. Pokud máte s autem problém, je vašim úkolem navštívit autorizovaný servis a žádat nápravu. Informace jak a co škoda auto mění a konstruuje nepatří na diskusní fóra.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...