Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.10.2011 ve všech sekcích

  1. Asi ti spatne tesni vicko na nalivani oleje, zkontrolovat tesneni, popripade vymenit. S tim altikem jsi to udelal teda "zajimave" to ze jsi utrel ty kapky od oleje je OK, ale nechapu proc jsi to pak vystrikal WD-40 ? WD-40 je uvolnovaci a cistici olej ve spreji, ovsem to cistici neznamena odmastovaci. Ja pouzivam treba WD-40 na cisteni hlavni, a nema to chybu, zbytky prachu to pekne rozpusti bez namahy. Doporucil bych to prostriknout cisticem zrzd, ten neni tak agresivni jako treba redidlo a rychle se odpari a pekne odmasti.
    1 bod
  2. Dochlazovat turbo musíš u všech turbomotorů, ať je to Škodovka, Audi nebo BMW. Dělám to i u Supa II 1,8 TSI a známý to dělá i u dieselového BMW X1. A tento "ženiální" výpočet je taky dost zavádějící. Jestli nemáš nervy a čas, doporučuji DELI SUPER pro den, který má 25 hodin. Já to tak praktikuji již několik let, takže mám 1h denně navíc, což činí 7h týdně. A víš, kolik je to za měsíc nebo rok! Navíc čokoládka je na nervičky. Takže pokud nevynechám svoji dávku, jsem v poho. MÁM POCIT, ŽE SE TO TADY TROCHU ZVRHÁVÁ, PROTO PROSÍM ZPĚT K TÉMATU A NE K OSOBNÍMU NAPADÁNÍ. Už jsem psal, že jsem s motorem spokojen, i když někdy bych trošku víc koníků pod kapotou potřeboval. Neměl jsem s ním poblémy a to, že mi vyměnili rozvody, mě učinilo klidnějším. Kupoval jsem předváděčku, jezdil s ní většinou sám ředitel. Než jsem Yetíka koupil, několikrát jsme spolu o voze mluvili. Nelituji, že Yetíka s touto motorizací mám. Co bude příště nevím, možná další Yetík (pro změnu s jinou motorizací).
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...