Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Ekkar_z_Bastlírny

    Ekkar_z_Bastlírny

    Roomster Club


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      7 407


  2. libero

    libero

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      10 358


  3. pajko

    pajko

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      773


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      32 723


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 19.11.2011 ve všech sekcích

  1. myslel som toto,ale neber to až tak vážne.. ...Ekkar to tu už dosť dopodrobna vysvetlil..froggy skús dať to viečko počas chodu motora dolu a prilož tam dlaň..uvidíš o čom tu vlastne Ekkar písal
    1 bod
  2. Motorový prostor je TO, co se nachází mezi silnicí, předními podběhy, maskou a kapotou a co je vzadu uzavřené dělicí mezistěnou = motorovou přepážkou. V motorovém prostoru se nachází obvykle MOTOR. Tolik k Froggyho "motorovýmu prostoru". O co jde v dotazu, je prostor pod krytem rozvodu = kolem horních konců ventilů, ventilových pružin, vahadel a u OHC motorů i kolem vačkového hřídele. Tam podtlak vůči vnějšímu vzduchu být MUSí, protože tento prostor je odvětrán trubkou nebo hadicí do sacího potrubí, ve kterém za chodu motoru jednoduše podtlak vzniká. Však taky když se přelije motor olejem, jeho přebytek "vylítá" právě tudy do sání, kde zasere filtrační vložku a když je ho moc, rozežere filtrační papír tak, že se proudem vzduchu rozškube a vletí do sání, kde ho sežere motor... A jestli je víčko pro nalívání oleje u Fáčka držený pružinou, tak já jsem čínskej kloboučník - to se jen nasazuje jako klobouček na kovovej nákružek ve víku rozvodu a kdyby byl pod tím krytem přetlak, bude z toho víčka UFO, jakým fofrem odletí... Takže kyž se víčko odklopí, samozřejmě při jeho přidržení těsně u otvoru se bude přicucávat k hrdlu - čím větší otáčky, tím vyšší podtlak. U motoru spalujícího LPG to může ovlivnit bohatost směsi, protože ta je nastavená na určitou hodnotu podtlaku v sání - je to způsobené všemi sacími odpory, vloženými do cesty nasávaného vzduchu ještě před tím, než vletí kolem talířku otevřenýho sacího ventilu do spalovacího prostoru. Když se otevře další díra, kterou může do sání paralelně k těm stávajícím proudit venkovní vzduch (právě tou odvětrávací hadicí zpod krytu rozvodu - nasátý hrdlem "na nalití oleje"), změní se směšovací poměry a směs bude chudší... Jo, u starších motorů bylo víčko držený pružným ocelovým páskem zapadnutým do drážky v plechovým "límečku" hrdla - muselo se nasadit a otočit o 90°, kde pružný pásek zacvaknul do výřezů, čímž se bránilo uvolnění víčka... Bejvávalo...
    1 bod
  3. caute, tak konecne som bol na diagnostike a zistli ze spolujazdcova strana mi topi preto slabsie (ide mi studensi vzduch) lebo mi odisiel senzor g151 to je pravy, lavy ma oznacenie g150. pytal som sa co taka sranda stoji a povedali ze cca 20e. Lenze robota by bola pekne draha lebo by trebalo dat dole palubovku a to je robota cca na 1 den. Takze ak ste niekto sikovny a viete si to vymenit sami tak to bude celkom lacna ale pracna zalezitost.
    1 bod
  4. VIN na oknech si můžeš vyleptat sám, např. ZDE se dá objednat leptací sada. Na své Octavii jsem to taky dělal touto sadou.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...