Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. bojler

    bojler

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      9 327


  2. Pluto

    Pluto

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      520


  3. rsrsrs

    rsrsrs

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      595


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      32 724


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.11.2011 ve všech sekcích

  1. fiser http://informuje.com/amic/inovovany-rad-motorovych-olejov-shell-helix-v-novom-ekologickom-baleni tu máš článok ako sa podľa nového označenia radia oleje shell podľa výkonovej špecifikácie od rady HX3 minerál až po syntetické HX8 čiže ten HX7 by mal byť lepší ako HX6... stačí takto?
    1 bod
  2. Na všechny otázky začínající slovem "PROČ" je jedna univerzální odpověď - PROTOŽE EKONOMIKA. Konstruktéři navrhli určitou koncepci a konstrukční řešení, prototypová dílna postavila ověřovací sérii agregátů, ty se vestavěly do několika testovacích aut a podrobily testům - jak už bylo dokázáno, zcela odfláknutým a nedostatečným, navíc provedeným externí firmou - ne továrním testovacím střediskem. Načež na materiálové požadavky pro výrobu zasedli cifršpióni a začali proces "optimalizace nákladů", vycházející z výsledků získaných nedostatečným testováním = tudíž z nesprávných předpokladů. Někdy se ti cifršpióni, kteří v životě neopravovali auto, konstruktérů zeptali, jestli jejich dimenzování lze ještě snížit, aniž by se zhoršila spolehlivost - a v mnoha dalších případech se jich zcela jasně vůbec neobtěžovali zeptat. Výsledkem bylo urychlené zavedení sériové produkce něčeho, co sice v konstrukčním záměru je velmi moderní pohonná jednotka, bohužel po zásahu "strážců firemního rozpočtu" se ukázala jako málo spolehlivá z důvodu nadměrného šetření na výrobních nákladech. Po době o málo delší než rok se s obrovskými dodatečnými náklady musí rozesílat opravné sady, provádět záruční opravy a přemýšlet nad tím, co udělat kvůli ztracené důvěře lidí v nový typ pohonných jednotek. Velký podíl zákazníků, které koncern VW zamýšlel "uspokojit" novým motorem, se po objevení problémů s 1,2TSI obrátil buď k jiné motorizaci, nebo úplně k jiné značce - jasný projev toho, že fabrika uvedený odklon zákazníků od 1,2TSI zaznamenala je to, že se během loňského roku do nabídky "nenápadně vrátil" motor 1,4 16V 63kW - který byl po náběhu hromadné výroby 1,2TSI podle vyjádření PR oddělení škodovky vloni na jaře odsouzen k vyřazení z výroby a ze strany VW bylo jasně proklamováno, že se s touto pohonnou jednotkou už pro další produkci nepočítá. Doufejme, že se vedení koncernu z tohoto VELKéHO PRŮKAKU poučilo a testování NOVĚ VYVíJENýCH pohonných jednotek bude věnováno více pozornosti a hlavně financí - tak, aby se zákazníci nestali dodatečnou testovací komunitou, která za to ještě výrobci dosti mastně zaplatí...
    1 bod
  3. Dříve RVHP, nyní EU. Pořád je to dokola. Aby taky ne, když tam sedí maoista, členové nevjyššího sovětu a další pakáž. Tak se prostě bude místo kvalitního materiálu montovat dědouškovi jezdícím do sousední vesnice ESP...
    1 bod
  4. tak jsem dnes dopoledne zalez do garáže vzal jeden kus 0,4 hliníkového plechu 350mm x 500mm pak ještě jeden. Oba plechy jsem ustřihnul na 500x340mm (stačí i 380x340mm), vyvrtal 2 díry 10mm. Trocha černé barvy(natřít od kraje ke kraji jinak viz foto). Pak jsem ustřihnul z pozinku 3 obdélníčky 60x 15mm vyvrtal do každého díru 6mm a ohnul. No a takhle to dopadlo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...